یاسوج؛

هیچ قدرتی نمی‌تواند از پیشرفت ایران ممانعت کند

امام جمعه گچساران گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند از پیشرفت ایران ممانعت کند.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ظهر امروز حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه گچساران با توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: کفار و مشرکان احکام شرعی را به تمسخر می‌گیرند.

وی با اشاره به علامت‌های مختلف انسان‌های منافق گفت: انسانهای منافق انسان‌های دروغ‌گویی هستند و تلاش می‌کنند به اهدافشان برسند به گونه‌ای که او را نشانسند.

امام جمعه گچساران ادامه داد: منافقین انسان‌های خیانت کاری هستند که هر جایی خیانت می‌کنند.

وی بیان کرد: منافقین انسان‌هایی هستند که چشمانشان کور است و سعی آن‌ها بر این است که مردم واقعیت را نبینند و سعی برآن دارد که لاپوشانی کنند.

امام جمعه گچساران اذعان کرد: چنین انسان‌هایی چون می‌خواهند مردم او را نشناسند سعی می‌کنند از جایگاه‌های عالمان دینی سوء استفاده کنند و با تاییدیه گرفتن از بزرگان دین سوء استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام حجازی ابراز کرد: این انسان‌ها معصیت‌ها را سبک می‌شمرد و تلاش می‌کنند به علمای دین ضربه بزنند و به دنبال این هستد که مردم به سمت دین سوق داده نشوند.

وی تبیین کرد: این انسان‌ها گناه را کوچک جلوه می‌دهند و اگر مجلس لهو لعب هم باشد، می‌گوید چیز خاصی اتفاق نیفتاده است.

حجازی ادامه داد: این انسان‌ها دنیا را مقدم بر آخرت می‌دانند و برای آخرت ارزش قائل نیستند و به دنبال آن هستند لهو لعب در جامعه گسترش پیدا کند.

امام جمعه گچساران افزود: منافقین به دنبال پرورش انسان‌هایی هستند که راه آنها را ادامه و گسترش دهند تا به اهدافشان برسند و به این انسان‌ها رشد می‌دهند.

حجت‌الاسلام حجازی در خطبه‌ دوم نماز جمعه گچساران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مردم قم اظهار کرد: بهترین زمان انجام فریضه اول وقت است.

حجازی ادامه داد: مومن باید بسیار تیزبین و هوشیار باشد و به موقع تصمیم بگیرد.

حجازی با اشاره به 11 بهمن ماه سالروز انتشار حکم تنباکو تصریح کرد: روز 11 بهمن ماه حکم تنباکو اعلام شد که هیچکس در کشور ایران نباید به دنبال کشت تنباکو برود چرا که کشور انگلیس به دنبال استعمار بود.

وی اذعان کرد: جنایت‌های انگلیس و فتنه انگیزی آنها هنوز ادامه دارد و با کشورهای خلیج فارس جلسه می‌گذارند که ایران قدرتمند شده است و برای شما خطرناک است.

امام جمعه گچساران افزود: اخیرا نخست وزیر انگلیس که خودشان هزاران مشکلات دارند، می‌گوید ایران خطر آفرین می‌شود و باید جلوی ایران را گرفت به اینها می‌گوییم ایران چنان قدرتمند است که هیچ کس جلودار ایران نیست.

حجازی اظهار کرد: روز 12 بهمن بازگشت پیروزمندانه امام خمینی به ایران اسلامی و آغاز دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی است.

وی با تبریک این دهه به آحاد جامعه و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان گفت: تلاش کنیم در این دهه روشنگری صورت بگیرد که در زمان طاغوت این چنین نبود و نظام جمهوری اسلامی در این سالها چه تحولاتی در کشور و حتی در دنیا انجام داده است.

امام جمعه گچساران ابراز کرد: باید تبیین شود تا نسل جوان ما تفاوت رژیم طاغوت و نظام جمهوری اسلامی را بدانند.

وی با تسلیت شهادت آتش نشانان خاطرنشان کرد: این اوج عزت بود که انسان‌هایی خود را در آتش قرار دهند تا دیگر انسان‌ها را نجات دهند.

حجازی افزود: آتش نشانان درس بزرگی به همه دادند و مجاهدانه ایثار کردند.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.