یاسوج؛

دستور ترامپ مبنی بر جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا واقعاً خنده‌دار است

امام جمعه موقت گچساران گفت: دستور ترامپ مبنی بر جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا واقعاً خنده‌دار است.

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛حجت‌الاسلام علیرضا صفایی در خطبه‌های نماز جمعه عبادی و سیاسی این شهر در جمع نمازگزاران گچساران با تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: توصیه به تقوای الهی، توصیه پیامبر اکرم(ص) است.

وی ادامه داد: در فردای قیامت چیزی که موجب می‌شود انسان‌ها از صراط عبور کنند همان تقوای الهی است.

امام جمعه موقت گچساران افزود: امروز، روز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) است و این روز را به تمامی شما نمازگزاران و مردم ایران این میلاد نور را تبریک می‌گویم.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت قرن‌ها از وفات حضرت زینب (س) امت ایشان و دوستداران ایشان همچنان زنده‌اند، گفت: امروز مدافعین حرم در کنار حرم ایشان مشغول مبارزه با کفر هستند.

صفایی تصریح کرد: حضرت زینب(س) بندگی خدا را درست به جا آورد ایشان دشمن شناسی بزرگ بود که درس بزرگی برای جامعه ما است.

وی ادامه داد: حضرت زینب (س) را به ظاهر اسیر کردند اما این شیرزن چنان در مقابل یزیدیان فریاد کشید و زیر بار زور نرفت.

صفایی در خطبه‌های دوم نماز جمعه گچساران با تبریک روز پرستار به جامعه پرستاران با بیان اینکه حضرت زینب(س) هم در کربلا پرستار بود، تشریح کرد: یکی از ویژگی‌های پرستار این است که آنها به جامعه خدمت می‌کنند.

امام جمعه موقت گچساران تبیین کرد: یکی از صفات برجسته انسانهای خوب خدمت کردن آنها به مردم است و همین پرستاران در جامعه هستند که به مردم خدمت می‌کنند.

صفایی به روز یکشنبه 17 بهمن‌ماه سالروز تشکیل مصلحت نظام اشاره کرد و یادآور شد: یکشنبه 17 بهمن ماه سالروز تشکیل مصلحت نظام است که مدتی قبل رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از بین ما رفت و یاد ایشان را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی اذعان کرد: مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) آن پیر سفر کرده در بهمن 57 به پیروزی رسیدند.

صفایی با اشاره به اینکه بعد از 38 سال همچنان دشمنان اسلام به دشمنی خودشان ادامه می‌دهند، توضیح داد: امروز ملت ما در اوج اقتدار به سر می‌برد.

وی تبیین کرد: زمانی از ایران تنها به عنوان ژاندارم منطقه یاد می‌شد اما امروز ایران در مقابل ابر قدرت‌های دنیا ایستاده است.

صفایی خاطرنشان کرد: امام فرمود ما نه به متکی به شرق هستیم و نه متکی به غرب و خودمان یک ابر قدرت هستیم.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: امروز می‌بینید در دوران ترامپ چه روزگاری را سپری می‌کنند و هر روز بر علیه ترامپ مشغول به تظاهرات هستند.

وی عنوان کرد: از جمله اقدامات عجیب این رئیس جمهور ممنوعیت ورود هفت کشور اسلامی به امریکا است و این دستور ترامپ واقعا خنده‌دار است.

صفایی متذکر شد: روز گذشته پسر 5 ساله‌ای را در فرودگاه آمریکا به همین دلیل بازداشت می‌کنند ولی مشاهده می کنیم آنها به ما می‌گویند شما برای بشر خطرناک هستید.

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه امروز بعد از 38 سال ملت ما به کدام کشور حمله کرده است، ادامه داد: حمله به افغانستان، عراق، در دوران بوش و در دوران اوباما پدید آوردن داعش و این همه مسلمان‌کشی توسط دشمنان، آن وقت ما را مقصر جلوه می‌دهند.

صفایی خاطرنشان کرد: امروز ما دشمنان را شناخته‌ایم و امام راحل فرمودند که دشمن بزرگ ما همان شیطان بزرگ آمریکا است.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.