یاسوج؛

فعال کردن ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد

معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: دولت مصمم به فعال کردن ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمد شریعتمداری در نشست سرمایه گذاری و توسعه کهگیلویه و بویراحمد که در تهران برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های بالقوه این استان، افزود: کهگیلویه و بویراحمد از امکانات و توانمندی های گسترده ای در عرصه های مختلف گردشگری، کشاورزی و صنعتی برخوردار است.

وی بیان کرد: امید است با توجه به اولویت بندی هایی که برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده رویکرد جدیدی برای شتاب بخشی به چرخ های توسعه این استان اتخاذ شود.

شریعتمداری فعال کردن واحدهای تولیدی را به منظور افزایش اشتغال موثر در کشور مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به جاذبه های گردشگری کهکیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این استان در حوزه جغرافیایی و تاریخی دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری است.

شریعتمداری عنوان کرد: در کنار سایر ظرفیت های موجود در کهگیلویه و بویراحمد می توان آن را در راستای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر استان فعالتر کرد.

در این نشست استاندار و نمایندگان مردم کهکیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل بانک ها، شرکت های سرمایه گذاری و نهادها و بنگاه های اقتصادی غیردولتی با تشریح فرصت های سرمایه گذاری در این استان پیشنهادها و دیدگاه های خود را در بخش های مختلف مطرح کردند.

این نشست به منظور بررسی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد به ریاست محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.