سمنان؛

گلوله ای که سارق را زمین گیر کرد

سارق حرفه ای و تحت تعقیب خودرو در عملیات ماموران پلیس در دامغان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زمین گیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:سارق حرفه ای و تحت تعقیب خودرو در عملیات ماموران پلیس در دامغان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زمین گیر شد.
سردار روح الامین قاسمی افزود:با دریافت شکایتی مبنی بر سرقت خودروی یکی از شهروندان دامغانی در مقابل منزلش ،پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی دامغان قرار گرفت.
سردار قاسمی گفت:کار آگاهان با بررسی تمام جوانب و بهره گیری از شگردهای خاص پلیسی ،سر نخ هایی از عامل این سرقت به دست آوردند.
وی گفت: تلاش ماموران به ثمر نشست و با تحقیقات گسترده ،سارق که فردی سابقه دار و تحت تعقیب بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی عملیات دستگیری وی آغاز شد.
وی تصریح کرد :در عملیات تعقیب و گریز متهم در سطح شهر دامغان وی در نقطه ای خودرو را رها کرده و متواری می شود که یکی از ماموران گشت پلیس با رعایت  کامل قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک هوایی می کند
قاسمی گفت:این متهم حرفه ای و سابقه دار بدون توجه به شلیک هوایی به فرار خود ادامه می دهد که مامور زبده پلیس با شلیک یک گلوله دیگر،هر دو پای سارق را مورد هدف قرار داده این مجرم فراری را زمین گیر می کند.
سردار قاسمی ،حال عمومی متهم را رضایت بخش اعلام و تصریح کرد :بازجویی های فنی پلیس برای کشف دیگر جرایم این متهم 30 ساله همچنان ادامه دارد .
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر برخورد بدون اغماض و چشم پوشی پلیس با مجرمانی که آرامش و آسایش مردم را هدف رفتار هنجار شکنانه خود قرار داده اند به عموم شهروندان نیز توصیه کرد با رعایت نکات ایمنی و بالا بردن ضریب امنیتی و حفاظتی اموال خود از جمله وسایل نقلیه ،زمینه وقوع جرایمی همچون سرقت را به کمترین حد ممکن کاهش دهند.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: شلیک ، پلیس ، دامغان ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.