سمنان؛

پاکسازی 25 منطقه جرم خیزو آلوده در سمنان

در این عملیات 30 معتاد دستگیر شدند که چهار تن از دستگیر شدگان سارقان سابقه دار بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در 25 نقطه آلوده و جمع آوری 30 معتاد در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سیدموسی حسینی گفت : طرح ارتقا امنیت اجتماعی از ابتدای سال جاری با هدف مبارزه با انواع آسیب ها و جرایم در این شهرستان به اجرا در آمد و ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی 25 منطقه جرم خیز و آلوده این شهرستان را پاکسازی کردند.
وی گفت: کهنه دژ ، سنادره ، حکیم الهی ، محلات ، شریف واقفی و ابوذر از جمله محلاتی بودند که با حضور پلیس برای هنجارشکنان به مکانی ناامن تبدیل شد.
حسینی به حضور چهار تیم ویژه عملیاتی و همکاری همه رده های انتظامی و پلیس های تخصصی در این طرح اشاره و تصریح کرد : دو تیم نظارتی بر روند اجرای عملیات نظارت کامل داشتند.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری 30 معتاد متجاهر و ولگرد در این عملیات خبر داد وگفت : چهار تن از دستگیر شدگان سارقان سابقه دار بودند.
وی به کشف مقداری مواد مخدر و انبوه کالاهای سرقتی از جمله دستگاه جوش، سیم و کابل برق شبکه و مخزن های گاز اشاره و افزود:متهمان به اداره پلیس منتقل و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شد.
سرهنگ حسینی از اعزام متهمان به دادسرا و پیگیری پلیس برای پاکسازی کامل مناطق آلوده و منازل متروکه سطح شهر خبر داد و بر اجرای مستمر طرح ارتقا امنیت اجتماعی تا پایان سال تاکید کرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار