دامغان؛

سارق سابقه دار در دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سارق حرفه‌ای و تحت تعقیب در عملیات مأموران پلیس در دامغان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازدامغان، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با دریافت شکایتی مبنی بر سرقت خودروی یکی از شهروندان دامغانی از جلوی خانه، کارآگاهان با بررسی و بهره‌گیری از شگردهای خاص پلیسی سرنخ‌هایی از عامل این سرقت به دست آوردند.
قاسمی ادامه داد: تلاش مأموران به ثمر نشست و با تحقیقات گسترده، سارق که فردی سابقه‌دار و تحت تعقیب بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی عملیات دستگیری وی آغاز شد.
وی تصریح کرد: در عملیات تعقیب و گریز متهم در شهر دامغان وی در نقطه‌ای خودرو را رها کرد و متواری شد که یکی از مأموران گشت پلیس با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک هوایی کرد
قاسمی خاطرنشان کرد: این متهم حرفه‌ای و سابقه‌دار، بدون توجه به شلیک هوایی به فرار خود ادامه داد که مأمور پلیس با شلیک گلوله‌ای هر 2 پای سارق را مورد هدف قرارداد و این مجرم فراری را زمین‌گیر کرد
وی گفت: در حال حاضر حال عمومی متهم را رضایت‌بخش بوده و بازجویی‌های فنی پلیس برای کشف دیگر جرایم این متهم 30 ساله را آغاز کرده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر برخورد بدون چشم‌پوشی پلیس با مجرمانی که آرامش و آسایش مردم را هدف رفتار هنجارشکنانه خود قرار داده‌اند به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی و بالا بردن ضریب امنیتی و حفاظتی اموال خود از جمله وسایل نقلیه زمینه وقوع جرائمی هم‌چون سرقت را به کمترین حد ممکن کاهش دهند.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.