سمنان;

افزایش دستگیری سارقان در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : میزان دستگیری سارقان در استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون 11 درصد افزایش‌یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی در دیدار با رئیس‌کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اجرای طرح ویژه مبارزه با سرقت در این استان اظهار داشت: آمارها بیانگر اجرای موفقیت‌آمیز این طرح در استان سمنان بوده است.
وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در نیروی انتظامی استان سمنان افزود: میزان کشفیات سرقت در استان سمنان با اجرای طرح مبارزه با این جرم در استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون 16 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه این استان با اجرای طرح مبارزه با سرقت برای سارقان ناامن شده است عنوان کرد: میزان دستگیری سارقان در استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون 11 درصد افزایش‌یافته است.
وی با بیان اینکه مردم شاهد اثرات اجرای طرح مقابله با سرقت در استان سمنان بوده‌اند تصریح کرد: باوجود افزایش 16 درصدی میزان کشفیات سرقت و افزایش 11 درصدی دستگیری سارقان در استان سمنان، میزان وقوع سرقت در استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون 14 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون میزان سرقت خودرو، موتورسیکلت و منازل و اماکن با تلاش‌های صورت گرفته کاهش محسوسی داشته است.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه تعامل دو دستگاه انتظامی و قضایی امنیت و آرامش در جامعه را در پی دارد گفت: پیگیری و ورود دادستان مرکز استان سمنان در پرونده‌های مهم، تسریع در به نتیجه رسیدن این پرونده‌ها را به دنبال داشته است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار