شاهرود;

سارق و مالخران 8 دستگاه خودرو در دام پلیس

سارق سابقه دار هشت دستگاه خودور به همراه مالخران این پرونده، در شاهرود دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : به دنبال چند فقره سرقت خودروی پراید، این موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهرود قرار گرفت.
سردار روح الامین قاسمی افزود: با بررسی دقیق صحنه جرم و زمان وقوع سرقت ها، هفت دستگاه پراید رها شده در معابر شهری و روستایی شهرستان شاهرود کشف شد.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس با بررسی دقیق موقعیت خودروها به سه معتاد سابقه دار مظنون شدند، افزود: بعد از بازجویی ها، متهم اصلی پرونده که سارقی سابقه دار بود، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
سردار قاسمی با اشاره به تناقض گویی های متهم 30 ساله در این پرونده و انکار حضورش در سرقت ها، خاطرنشان کرد: سارق جوان در مقابل مدارک موجود، در نهایت به هشت فقره سرقت خودرو و 9 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان های شاهرود، دامغان و سمنان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه متهم با فروش وسایل سرقتی به 2 مالخر سابقه دار هزینه اعتیاد خود را تامین می کرده است، افزود: مالخرهای حرفه ای این پرونده نیز کشف و به همراه پرونده به دادسرا معرفی شدند.
سردار قاسمی، ارزش ریالی اموال کشف شده را 700 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: سارق دستگیرشده، خودروهایی را که فاقد تجهیزات ضدسرقت و ایمنی بودند، برای دستبرد انتخاب می کردند.
سارق و مالخرهای این پرونده پس از رسیدگی قضایی با صدور وثیقه راهی زندان شدند.
کشف سرقت توسط نیروی انتظامی در استان سمنان امسال 19 درصد و سارقان دستگیر شده 11 درصد افزایش یافته است.
انمتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.