سمنان؛

اعتراف جیب برهای بازار سمنان به 30 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان سمنان از شناسایی اعضای یک باند چهار نفره جیب بری در بازار سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارا ن جوان از سمنان، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:با وقوع چند فقره جیب بری در بازار سمنان، کارآگاهان پلیس با تشکیل پرونده ای ویژه ، رسیدگی سریع به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود:سارقان با استفاده از شلوغی های بازار و خیابان های مرکزی شهر، به وجوه نقد، کارت های بانکی و طلاجات شهروندان دستبرد می زدند.
قاسمی به تلاش ماموران انتظامی برای شناسایی متهمان اشاره و تصریح کرد:اقدامات فنی و تخصصی پلیس دست سه فرد سابقه دار را در این پرونده رو کرد.
وی گفت:متهمان خانه ای مجردی در سمنان اجاره کرده و در آنجا سکونت داشتند.
سردار قاسمی تصریح کرد:با هماهنگی قاضی پرونده ، عملیات دستگیری سارقان سابقه دار طرح ریزی و در اقدامی سریع دو نفر از آنها در مخفیگاهشان غافلگیر شدند.
وی به انتقال متهمان 35 و 38 ساله به پلیس آگاهی استان اشاره و خاطر نشان کرد:جیب برهای معتاد در بازجویی های تخصصی به 30 فقره جیب بری و کیف زنی اعتراف کردند.
رئیس قرارگاه استانی مبارزه با سرقت افزود:متهمان در تحقیقات تکمیلی ، یک مرد وزن جوان که از همدستان آنها در این سرقت ها بودند را معرفی کردند.
قاسمی به کشف مقادیر زیادی مدارک شناسایی ، کارت های بانکی ، گوشی های تلفن همراه و ... در مخفیگاه متهمان اشاره و اضافه کرد:یکی از سارقان دستگیر شده 11 فقره و نفر دوم ، یک فقره سابقه کیفری دارند.
وی از اعلام شکایت 21 شهروند مالباخته در این پرونده خبر داد و گفت:پیگیری ها برای شناسایی سایر شاکیان ادامه دارد.
سردار قاسمی به روش سارقان دستگیر شده اشاره و تصریح کرد:اعضای این باند که سه مرد ویک زن بودند در بازار و اماکن شلوغ حضور یافته و پس از شناسایی طعمه خود،با شلوغ کردن اطراف وی نقشه خود را پیاده می کردند.
فرمانده انتظامی استان بر ادامه تحقیقات تا دستگیری همه اعضای این باند جیب بری تاکید و به عموم شهروندان توصیه کرد:هنگام حضور در اماکن شلوغ تجاری مراقب وسایل همراهتان باشید و در صورت مشاهده هر مورد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارید.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: جیب بر ، سرقت ، اعتراف ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.