سمنان;

جمع آوری بیش از 30 میلیارد ریال صدقه در استان

در سال ۹۴، بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال صدقه در استان سمنان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان با اشاره به رشد ۱۰ درصدی صدقات طی سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳،  گفت : طی سال گذشته بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال صدقه در استان سمنان جمع آوری شده است.
مقداد محبوبی  با بیان اینکه در حال حاضر،  ۱۰۳ هزار و ۳۵۶ صندوق‌های کوچک منازل، صندوق‌های بزرگ معابر و صندوق‌های متوسط در فروشگاه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: الکترونیکی کردن، ایمن‌سازی و تغییر قفل و دهانه صندوق‌ها ازجمله اقداماتی است که به منظور جلوگیری از سرقت‌های صندوق صدقات انجام می‌ شود.
وی اظهار داشت : پارسال از مجموع بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال صدقه در استان، ۲۵ میلیارد ریال صدقه از صندوق های کوچک منازل، ۱۲ میلیارد ریال از صندوق های بزرگ معابر و بالغ بر یک میلیارد ریال صدقه از صندوق های متوسط فروشگاه ها جمع آوری شد.
وی با اشاره به شیوه های نوین کمک‌های مردمی در استان سمنان افزود: دامغانی ها با شماره گیری کد دستوری # ۰۲۳۱*۸۸۷۷*، شاهرودی ها با کد # ۰۲۳۲*۸۸۷۷*، گرمساری ها با کد # ۰۲۳۳*۸۸۷۷*، آرادانی ها با کد # ۰۲۳۴*۸۸۷۷*، مردمان میامی با کد # ۰۲۳۵*۸۸۷۷*، سمنانی ها با کد # ۰۲۳۶*۸۸۷۷*، مهدی شهری ها با کد # ۰۲۳۷*۸۸۷۷* و سرخه ای ها با کد #۰۲۳۸*۸۸۷۷* می توانند کمک نقدی خویش را از هر نقطه کشور با درج شماره و رمز دوم کارت بانکی به آسانی پرداخت کنند.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان یادآور شد: اصلی ترین سرمایه این نهاد اعتماد مردمی است و هرچه این اعتماد بیشتر باشد خدمت به نیازمندان نیز بیشتر خواهد شد.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.