سمنان؛

دستگیری سارقان برنج

اعضاي باند حرفه اي سرقت بيش از سه تن موادغذايي از انباري هاي منازل مردم در شهرستان سمنان دستگیر شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سردار روح الامين قاسمي فرمانده انتظامي استان سمنان گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت از انباري‌هاي منازل شهروندان در مركز استان، ماموران انتظامي پليس آگاهي استان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار روح الامين قاسمي افزود: در تحقيقات مقدماتي اين پرونده صحنه‌های سرقت بررسي و کنترل محسوس و نامحسوس سارقان سابقه ‌دار از سوی ماموران صورت گرفت.

وی تصریح کرد : با توجه به اینکه بخش قابل توجهي از اموال سرقتي برنج بوده و احتمال اينكه اين اموال به آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها فروخته شده است، تحقيقات به این سمت هدايت شد.

قاسمي از شناسايي و دستگیری يكي از واسطه‌هاي خريد برنج‌هاي سرقتي خبر داد و اظهار داشت : با انجام تحقيقات تخصصي از متهم و شناسايي كامل سارق پرونده، سارق سابقه‌ دار انباري‌ها در مخفيگاه خود دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان به اعتراف سارق دستگير شده مبني بر فروش برنج‌هاي سرقتي به آشپزخانه‌اي در شهرستان سمنان اشاره كرد و افزود: در بازديد پليس از اين واحد صنفي، حدود دو تن برنج با نشان‌ها و كيسه‌هاي مختلف و متنوع كشف شد.

وي خاطر نشان کرد : سارق براي انتقال برنج‌هاي سرقتي به اين آشپزخانه از يك راننده آژانس كمك مي‌گرفت كه با شناسايي وی و بازديد از منزلش، بيش از یک تن برنج سرقتي كشف و به پليس آگاهي منتقل شد.

رئيس قرارگاه مشترك مبارزه با سرقت استان از احضار دو تن از صاحبان آشپزخانه مورد نظر كه هر دو نيز سابقه‌ دار هستند، به پليس آگاهي خبر داد و تصریح کرد : متهمان به خريد 600 كيلوگرم برنج سرقتي از سارق دستگيرشده اعتراف كردند.

سردار قاسمي افزود: در تحقيقات تكميلي اين پرونده 86 فقره سرقت منزل کشف شد که متهمان پس از معرفي به دادسرا روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي استان بر ادامه تحقيقات و شناسايي ساير مالباختگان و مالخران احتمالي اين پرونده تاكيد و خاطرنشان كرد: شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از اينگونه موارد مشكوك در محله‌هاي خود، موضوع را با مركز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.