شاهرود؛

انهدام باند سرقت مسلحانه احشام در شاهرود

فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت :چهار عضو باند سرقت مسلحانه ی 120راس احشام در بسطام شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ سردار روح الامین قاسمی گفت :اعضای این باند چهار نفره از مهرماه سال 93 تا کنون در چهار سرقت خود 120راس احشام را از دامداری های حوالی بسطام شهرستان شاهرود ربوده و متواری شده بودند.

وی افزود: سارقان پس از شناسایی دامداری مورد نظر خود وباتهدید چوپان باسلاح شکاری و ضرب وشتم وی اقدام به سرقت احشام می گردند.

وی تصریح کرد: از زمان وقوع نخستین سرقت تا دستگیری سارقان،تلاش وپیگیری ها و اقدامات گسترده ای از سوی کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی انجام شد که خوشبختانه به ثمرنشست.
قاسمی ادامه داد: پس از بررسی دقیق صحنه های سرقت وسرنخ های احتمالی یکی از مظنونین که فردی غیر بومی و از اهالی شمال کشور بود شناسایی وپس از هماهنگی با مرجع قضایی، عملیات دستگیری وی انجام شد.
این مسئول انتظامی افزود: با دستگیری متهم و باز جویی های فنی صورت گرفته،تمام اعضای این باند شناسایی و پس از دریافت نیابت قضایی سه سارق دیگر در روستایی در شمال کشوردستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان با اعلام چهار فقره سرقت مسلحانه 120 راس احشام به ارزشی بالغ بر 870میلیون ریال ،بر به کار گیری چوپان های مورد تایید پلیس و رعایت نکات ایمنی از سویدامداران تاکید کرد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.