سمنان;

باند حرفه ای سرقت از زنان سالخورده منهدم شد

سارقانی که در استان های مختلف کشور از زنان سالمند سرقت می کردند با اعتراف 100 فقره سرقت ، در استان سمنان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : در پی دریافت شکایت و گزارش های مردمی از سرقت طلاجات زنان سالخورده با شیوه ای خاص در استان های مختلف کشور به خصوص سمنان، تیمی ویژه از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تشکیل و پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.
سردار روح الامین با اشاره به اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی پلیس سمنان اظهار داشت : ماموران پس از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی خود موفق به شناسایی یکی از اعضای این باند شدند.
وی به هماهنگی های لازم با مرجع قضائی اشاره و تصریح کرد : متهم 31 ساله در محور سمنان – دامغان از سوی پلیس دستگیر شد و تحت بازجویی فنی قرار گرفت.
سردار قاسمی با بیان اینکه مجرم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، ادامه داد : در ادامه بازجویی های تخصصی و در مواجهه با اسناد و مدارک مستدل پلیس ، متهم به 100 فقره سرقت از سالمندان در استان های مختلف کشور اعتراف کرد.
قاسمی تصریح کرد : مقدار قابل توجهی طلاجات از نوع گردبند ، انگشتر ، پلاک و 37 قطعه اسکناس 100 دلاری ، 20 قطعه اسکناس 100 دلاری جعلی و تعدادی کارت عابربانک از جمله کشفیات پلیس در این خصوص بود.
وی خاطرنشان کرد: با ادامه تحقیقات 2 عضو دیگر این باند نیز شناسایی و در 2 عملیات ضربتی در استان گلستان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به گستردگی سرقت های اعضای این باند در استان های مختلف کشور از جمله تهران ، گلستان ، خراسان رضوی و شمالی، مازندران خاطرنشان کرد: تاکنون 40 نفر از مالباختگان شناسایی شدند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.