سمنان;

انهدام باند قاچاق و توزیع مشروبات الکلی در سمنان

فرمانده سپاه ناحیه سمنان از انهدام باند قاچاق وتوزیع مشروبات الکلی خبر داد و گفت: این باند قاچاق توسط سربازان گمنان امام زمان (عج) منهدم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ منصور شوقانی افزود: این محموله به طرز ماهرانه ای در یک خودروی سواری جاسازی شده بود و با اقدامات گمراه کننده و برنامه ریزی شده مانند تغییر پلاک و ظاهر خودرو، قبل از توزیع در استان‌های کشور و هنگام عبور از استان سمنان، با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و کشف و منهدم شد.

وی با بیان اینکه سه تن از اعضای این باند پس از دستگیری برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند، افزود: در این عملیات 360 بطری انواع مشروبات الکلی صنعتی خارجی به ارزش تقریبی 530 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به برخی مأموریت‌های سپاه و بسیج تصریح کرد: برخورد جدی و قاطع با مفسدان و هنجارشکنان و دفاع از ارزش‌های انقلاب از مهم‌ترین این مأموریت‌ها به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به ضرورت همکاری و همراهی مردم در راستای برخورد با هنجارشکنان از مردم خواست تا در صورت مشاهده  این‌گونه اقدامات خلاف با شماره 114 اخبار خود را در اختیار ستاد خبری اطلاعات سپاه قرار دهند.

انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.