گرمسار;

دستگیری زوج سارق در گرمسار

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری زن و شوهر سابقه دار و کشف 13 فقره انواع سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار ، سرهنگ ابوذر قربانی فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار ، افزود : در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای شهرستان گرمسار پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه به انجام تحقیقات نامحسوس کارآگاهان پلیس اشاره کرد و افزود : ماموران انتظامی در قالب این تحقیقات به زوج جوان و غیر بومی ساکن در همان روستا مظنون شدند.

قربانی به هماهنگی با قاضی پرونده و پیگیری موضوع اشاره و تصریح کرد : در بررسی مخفیگاه متهمان آثار ذبح احشام و یک عدد پوست گوسفند کشف شد.

به گفته وی ، مالباخته با حضور در کلانتری و مشاهده پوست گوسفند آن را شناسایی کرد.

سرهنگ قربانی اظهار داشت : متهمان پس از مشاهده مدارک و شواهد غیر قابل انکار پرونده ، لب به اعتراف گشوده و به 13 فقره سرقت اماکن خصوصی ، احشام و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از تکمیل تحقیقات و معرفی متهمان به دادسرا اشاره کرد و گفت : ارزش سرقت های کشف شده در این پرونده بالغ بر 100 میلیون ریال برآمورد می شود.

سرهنگ قربانی سهل انگاری مالباختگان در تجهیز اماکن خود به تجهیزات ضد سرقت را عامل اصلی این گونه جرایم دانست و توصیه کرد : در صورت سکونت و حضور افراد مشکوک در محله شما ، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارید.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار