سمنان;

افزایش رضایت مردم از پلیس استان

جانشین فرمانده انتظامی سمنان گفت : رضایت مردم از پلیس ااستان سمنان از ابتدای امسال تاکنون از رشد ۶۰ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ عبدالله حسنی از رشد 94 درصدی جلسات ارتباط مستقیم مردم با مسئولان انتظامی در این استان خبر داد و اظهار داشت: راه‌اندازی دفتر نظارت همگانی و فراهم‌کردن امکان تماس اقشار مختلف جامعه با پلیس از طریق شماره 197، اقدام موثری است که به تحقق پلیس جامعه‌محور کمک شایانی می‌کند.
وی از سامانه 197 به‌عنوان فرصتی برای افزایش اعتماد عمومی در جامعه ارزیابی و خاطرنشان کرد: تکریم بیشتر مراجعان، تقویت تعامل دوسویه مردم و پلیس، بهبود خدمات رسانی و شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمانی از جمله نتایج راه‌اندازی این سامانه در نیروی انتظامی است.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: امسال پیشنهادهای مردمی درباره بهبود کیفیت ماموریت‌ها و عملکرد پلیس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشدی 60 درصدی در استان سمنان برخوردار بوده است و خوشبختانه شکایات شهروندان از عملکرد پلیس نیز در این مدت 45 درصد کاهش یافته است.
به گفته سرهنگ حسنی آمار جلسات هفتگی و مستقیم روزهای دوشنبه مسئولان انتظامی استان با مردم در کاهش شکایات و افزایش اعتماد و رضایت مردم از سبزپوشان نیروی انتظامی نقش مستقیم داشته است.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه عموم شهروندان می‌توانند هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت خود از اقدامات پلیس را با دفتر نظارت همگانی (تلفن 197) در میان گذارند به مردم این استان اطمینان داد: به دقت و با سرعت به همه یشنهادات، انتقادات و شکایات مردمی رسیدگی شود.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.