سمنان؛

تاخیر در ساخت باند فرودگاه سمنان

سردی هوا باعث تاخیر در ساخت فرودگاه سمنان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیر فرودگاه سمنان بیان اینکه ساخت باند فرودگاه سمنان مقرر بود تا پانزدهم آبان 95 به پایان برسدگفت: کیفیت در ساخت باند این فرودگاه، به هیچ عنوان فدای زمان بهره برداری نمی شود.
حسین شجاعی افزود: بیش از 85 درصد از مراحل ساخت و تکمیل باند فرودگاه سمنان به پایان رسیده است و در صورت کاهش سردی هوا، ادامه مراحل ساخت و ساز این باند ادامه پیدا می کند.
وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 120 میلیارد ریال برای آماده سازی باند فرودگاه سمنان هزینه شده است و از نظر مالی تاکنون راه اندازی برای این فرودگاه هیچ‌گونه مشکل مالی وجود نداشته است.
شجاعی اظهار داشت: طرح ساخت و توسعه عوامل پروازی فرودگاه سمنان با هزینه 142 میلیارد ریال از سوی پیمانکار طرح تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: تجهیز توقفگاه ماشین های سواری و مهمان سرای های ویژه برای مسافران از برنامه های مهم در فرودگاه سمنان است که امیدواریم با تخصیص اعتبار مناسب برنامه های تکمیلی فرودگاه سمنان را اجرایی کنیم.
مدیر فرودگاه سمنان از تصویب طرح جامع ساماندهی این فرودگاه خبر داد و گفت: در سال گذشته همزمان با آغاز عملیاتی بهسازی و توسعه، طرح جامعه پنج ساله فرودگاه سمنان مصوب شد که امیدواریم با برنامه ریزی، به اهداف کلان در طرح جامع دست یابیم.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.