سمنان؛

افتتاح باند فرودگاه سمنان در بهمن 95

در بهمن ماه 95 فرودگاه سمنان با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیر فرودگاه سمنان گفت: شرایط جوی باید مناسب باشد تا بتوان عملیات عمرانی باند این فرودگاه را تکمیل کرد و لازمه شرایط جوی مناسب، دمای بالای 15 درجه است.

حسین شجاعی با بیان این که فرودگاه سمنان تا کنون 92 درصد پیشرفت داشته است، افزود: کیفیت را فدای زمان نمی کنیم و باید از نظر فنی همه چیز فراهم باشد تا این فرودگاه به بهترین نحو افتتاح شود.

وی اظهارداشت: در حال حاضر به علت سرمای هوا فعالیت تکمیل باند فرودگاه سمنان متوقف شده است و به محض بهبود شرایط و افزایش دما، باند این فرودگاه تکمیل می شود.

مدیر فرودگاه سمنان اعلام کرد: در طرح جامع و با توسعه این فرودگاه 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و از سال 92 تا کنون حدود 17 میلیارد تومان هزینه شده است.

فرودگاه سمنان در 10 کیلومتری جاده سمنان- مشهد گرفته است، فاصله فرودگاه سمنان از ورودی شرقی شهر سمنان، در حدود 6 کیلومتری و از مرکز شهر سمنان در فاصله تقریبی هشت کیلومتری واقع شده است.

سابقه تاسیس این فرودگاه به سال 1355 برمی گردد که به صورت یک باند نیمه احداث شکل گرفت، تا سال 1375 که بهسازی آن دوباره انجام شد.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.