سمنان؛

کلاهبرداران 6 میلیارد ریالی دستگیری شدند

اعضای باند کلاهبرداری حساب های بانکی در کشور با تلاش پلیس آگاهی سمنان شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه اعضای این باند هفت نفره اهل استان سمنان نیستند گفت: با توجه به اینکه چند فقره برداشت غیر مجاز از حساب بانکی مردم استان سمنان انجام شده بود و بر اساس شکایت این افراد به پلیس آگاهی استان و با هماهنگی دستگاه قضایی موفق شد ، اعضای باند را در حومه شهر تهران دستگیر و به دنبال آن بقیه اعضای باند را نیز شناسایی و دستگیر کند.

سردار روح الامین قاسمی گفت: کلاهبرداران تا کنون به شش میلیارد ریال در 41 فقره کلاهبرداری را اعتراف کرده اند.

سردار قاسمی افزود:کلاهبرداران از طریق تماس تلفنی با افراد مختلف در سراسر کشور و به بهانه برنده شدن جایزه آنها را با فریب دادن پای دستگاه های خود پرداز می آوردند و با گرفتن رمز دوم کارت پول ها را برداشت میکردند.

سردار قاسمی گفت: در بازجویی های انجام شده مشخص شد بعضی از تماسهای تلفنی این افراد تا دوساعت ادامه داشته است تا سودجویان بتواند به اهداف خود برسند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت :مردم باید در صورت مواجه شدن با تماس و یا پیامک نا آشنا و غیر معتبر پلیس را درجریان بگذارند و به هیچ عنوان با وعده های دروغ کلاهبرداران مثل برنده شدن جایزه و یا سفرهای زیارتی و سیاحتی فریب نخورند.
 

سردار قاسمی گفت: رمز دوم کارت بانکی یک کد محرمانه و تنها مربوط به صاحب حساب است و هرگز نباید در اختیار کسی قرار گیرد چون با همین رمز به راحتی حساب قابل انتقال و یا برداشت است.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کسانی که به این صورت مال باخته شده اند برای اطمینان موضوع را از طریق پلیس آگاهی سمنان پیگیری کنند.

نتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار