سمنان؛

کشف هفت میلیون و 700هزار ریال اسکناس جعلی

کلاهبرداری از سوی مرد جوان در بازار سمنان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: گزارشی مبنی برارائه اسکناس های جعلی از سوی مردی جوان دربازار سمنان دریافت شد وباتوجه به حساسیت موضوع، ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بلافاصله برای بررسی آن اعزام شدند.
سرهنگ محمد"اسماعیل حداد" از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری جوان و کشف 600هزارریال اسکناس جعلی خبرداد و گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی پرونده، فردی راکه اسکناس ها را تحویل گرفته معرفی کرد.
وی به هماهنگی با مرجع قضایی و اجرا یه عملیات دستگیری متهم اصلی این پرونده اشاره و تصریح کرد:  جوانی اهل و ساکن سمنان که در این عملیات به همراه چهار میلیون 500هزار ریال اسکناس جعلی دستگیر شد.
سرهنگ حداد تحقیقات تا شناسایی عامل اصلی چاپ و انتشار اسکناس های تقلبی ادامه یافت و از مخفیگاه وی بازدید شد.
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از کشف سه میلیون 200هزار تومان اسکناس جعلی و ابزار آلات تهیه این وجوه درخانه مجردی متهم اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش ها برای دستگیری متهم با جدیت تمام ادامه خواهدداشت.
سرهنگ حداد معرفی متهمان این پرونده به دادسرا خبرداد و به عموم شهروندان به ویژه کسبه و بازاریان توصیه کرد: درصورت مشاهده این افراد مراتب را بلافاصله بامرکز فوریت های پلیسی 110 درمیان بگذارید.
انتهای پیام/ م
برچسب ها: کشف ، جعل ، اسکناس ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار