دامغان;

باند قاچاقچیان موادمخدر در دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان، از دستگیری پنج عضو یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 30 کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ، سرهنگ سیدعلی اکبر میری گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان خور و بیابانک در استان اصفهان، در تماسی با مرکز فوریت های پلیسی 110 دامغان، فرار یک دستگاه سواری پژو پارس از ایست و بازرسی آن شهرستان را گزارش کرد.
وی افزود : تیم مجربی از ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر، با هدف شناسایی و دستگیری این قاچاقچیان، به سرعت در محور جندق- دامغان مستقر شدند.
سرهنگ میری ادامه داد: خودروی مورد نظر با سرعت، به منطقه ایست و بازرسی پلیس دامغان وارد شد و با بی توجهی به پلیس، فرار کرد که با اقدام سریع پلیس و شلیک گلوله متوقف شد.
به گفته این مسئول انتظامی، دقایقی بعد یک دستگاه خودروی سواری 206 نیز در همین شناسایی و توقیف شد.
سرهنگ میری، به دستگیری پنج متهم جوان و انجام تحقیقات تکمیلی اشاره و تصریح کرد: اعضای این باند که 2 نفر از آن سوابق متعددی در حمل و نگهداری مواد مخدر داشتند، به قاچاق مقادیری مواد مخدر از کرمان به قوچان اعتراف کردند.
وی افزود: با راهنمایی متهمان، یک کوله پشتی حاوی 30 کیلوگرم تریاک از بیابان های اطراف جاده نیز کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دامغان، از معرفی اعضای این باند قاچاق مواد مخدر به دادسرا و انتقال آنان به زندان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت آگاهی از هر گونه اقدام مجرمانه، مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
محورهای استان سمنان به دلیل قرارداشتن به عنوان مسیر اتصال شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، به عنوان یکی از مسیرهای اصلی انتقال موادمخدر از سمت شرق و جنوب، از سوی باندهای قاچاق هدفگذاری می شود.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار