سمنان;

قاچاقچیان مواد مخدر در دام پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس سمنان و خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ عبدالله حسنی اظهار داشت: با اعلام گزارشی از پلیس مواد مخدر خراسان رضوی مبنی بر حمل مقادیری مواد مخدر از محور های مواصلاتی استان ، پیگیری ویژه موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی ها و کنترل نامحسوس ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطر نشان کرد: تریلی حامل این محموله در پل جهاد سمنان متوقف شد.

حسنی به انجام هماهنگی لازم با مرجع قضایی در همین خصوص اشاره کرد و ادامه داد: در بازرسی از تریلی 65 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و دو قاچاقچی 38 و 32 ساله نیز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این محموله از شرق کشور برای توزیع در استان گلستان بارگیری شده بود که با اقدام به موقع و ضربتی پلیس سوداگران مرگ ناکام ماندند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با قدردانی از همکاری موثر و تعامل مطلوب استان های همجوار در برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر ، از تشدید طرح ها و برنامه های پلیس در مبارزه بی امان با بلای خانمان سوز اعتیاد به مواد مخدر خبر داد.

انتهای پیام / ه

برچسب ها: کشف ، 65 کیلوگرم ، تریاک ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار