سمنان;

کشف بیش از 90 درصدی جرائم سایبری در سمنان

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۹۸ درصدی جرائم سایبری در استان سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سیدعلی میراحمدی در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان، با اشاره به رصد مستمر فضای مجازی در استان سمنان اظهارداشت : پلیس فتا با جرائم سایبری و کاربران متخلف فضای مجازی برخورد جدی دارد.
وی با اشاره به برخی ویژگی‌های سایت‌ها و فضاهای مجازی گفت: در فضای مجازی به راحتی می‌توان تغییر هویت داد و این امر نشان می‌دهد کاربران در این فضا باید کاملا هوشیار باشند.
رئیس پلیس فتای استان سمنان با اشاره به رصد پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان از فضای مجازی گفت: این امر در راستای برقرای امنیت کابران بوده و تلاش می‌شود جرائم و تخلفات در فضای مجازی کمتر صورت گرفته و کاهش یابد.
سرهنگ میراحمدی با اشاره به ضرورت هوشیاری کاربران در فضای مجازی گفت : اگر کاربران در فضای مجازی هوشیار نباشند ممکن در دام کلاهبرداران این فضا بیافتند.
وی تصریح کرد: پلیس فتا با اجرای طرح‌های مختلف و رصد کامل فضای مجازی به دنبال تأمین امنیت شهروندان در این فضا و مقابله با سودجویان و کلاهبرداران است.
گفتنی است ، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی استان سمنان در ارزیابی های کشوری رتبه سوم را کسب کرده است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.