سمنان؛

طرح شناسایی تصادفات ساختگی در سمنان اجرایی می شود

برای پیشگیری از تصادفات ساختگی با آموزش لازم به کارشناسان پزشکی قانونی اقدامات لازم برای این طرح انجام شده است .

طرح شناسایی تصادفات ساختگی اجرایی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: تصادفات ساختگی یکی از جرائم مرتبط با بحث تصادفات است که در استان سمنان نیز چند سالی است با آن مواجه هستیم.
وی با اشاره به اینکه پزشکی قانونی استان سمنان از دو سال قبل تاکنون در این زمینه ورود پیداکرده است افزود: در این مدت نیز با همکاری دادستان‌های شهرستان‌های استان سمنان چندین مورد تصادف ساختگی در استان سمنان شناسایی‌شده و از چندین تصادف ساختگی نیز در این استان پیشگیری شده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با اشاره به کشف باند تصادفات ساختگی در یکی از شهرستان‌های این استان گفت: مقابله با تصادفات ساختگی در استان سمنان همچنان ادامه خواهد یافت.
شاطری با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم به پزشکان معاینه کننده و کارشناسان پزشکی قانونی استان سمنان درباره تصادفات ساختگی ارائه‌شده است تصریح  کرد: برای پیشگیری از این جرم، اقدامات لازم در استان سمنان تشکیل‌شده است.
وی با اشاره به لزوم همکاری پلیس و کلانتری‌ها با اداره کل پزشکی قانونی استان سمنان برای معرفی افراد جهت معاینات گفت: بهتر است کلانتری‌ها علت معرفی افراد به پزشکی قانونی جهت معاینه را مشخص و به این اداره کل اعلام کنند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان با بیان اینکه امروز بحث پیشگیری در همه دستگاه‌ها و با همه توان در حال شکل‌گیری است گفت: امروز همه دست‌به‌دست هم داده و تلاش می‌کنند تا جرائم سازمان‌یافته در استان سمنان کاهش یابد.
وی با اشاره به عبور سالانه میلیون‌ها زائر حرم مطهر رضوی از جاده‌های استان سمنان گفت: بیشترین سهم را از سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی دارد و جزو استان‌های با بیشترین آمار تصادفات است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار