شاهرود;

کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت در شاهرود

رئیس پلیس راهور شاهرود گفت: از ابتدای سال جاری سوانح رانندگی منجر به فوت در شاهرود ۱۶درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، سرهنگ مجید فرزانه ضمن مثبت ارزیابی کردن اعمال قانون و مقررات در سطح شهرستان شاهرود، اظهار داشت: التزام به رعایت قوانین و مقررات امروز به جایگاهی رسیده که خود مردم در اکثر مواقع حتی بدون حضور پلیس قوانین را رعایت می‌کنند و می‌توان گفت در سطح شهرستان این عملکرد از جانب مردم و نیروی راهوار بسیار مطلوب است.
وی افزود: استفاده از کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان، عدم مکالمه راننده با تلفن همراه و الزام بودن استفاده از کلاه ایمنی ازجمله مواردی است که علاوه بر حفظ جان سرنشینان وسیله نقلیه در کاهش تلفات رانندگی نقش مؤثری را ایفا می‌کند.
رئیس پلیس راهور شاهرود با تأکید بر اینکه هدف پلیس نظم‌بخشی است نه اعمال جریمه، اظهار داشت: معتقدیم بانظم و قانون می‌توان به جامعه‌ای توأم باثبات آرامش دست‌یافت که در حال حاضر با رعایت قوانین نسبت به سال گذشته افزایشی در میزان جرائم رانندگی در شاهرود شاهد نبودیم که این خود حاکی از فرهنگ بالا و قانون مداری مردم شهرستان است.
فرزانه در ادامه تصریح کرد: بیشترین تخلف رانندگی در شاهرود مربوط به پارک دوبل خودروها است که برای برطرف کردن این معضل با منعقد کردن قرارداد همکاری با شهرداری و شورای شهر نسبت به طرح پارکبان اقدام شد که با اجرایی شدن آن ترافیک و مشکلاتی مانند پارک دوبل به حداقل خواهد رسید.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.