مهدی شهر;

علت کشته شدن ۲ توله خرس در دست بررسی

علت تلف شدن دو توله خرس قهوه‌ای در روستای لرد خطیرکوه شهرستان مهدی‌شهر در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان با اشاره به کشف لاشه دو توله خرس قهوه‌ای در محور شهمیرزاد به چاشم گفت: هنوز علت کشته شدن این دو توله خرس مشخص نشده است.

بهرام علی ظاهری با اشاره به اینکه لاشه این دو توله خرس به‌منظور لاشه شکافی به اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان منتقل‌ شده است عنوان کرد: علت کشته شدن این دو توله خرس در دست بررسی است.

وی افزود: هنوز هیچ‌چیز درباره علت مرگ این دو توله خرس و حتی صحت‌وسقم شلیک به آن مشخص نیست و نمی‌توان تا اتمام لاشه شکافی درباره آن اظهارنظری کرد به‌ محض اتمام مراحل لاشه شکافی و به نتیجه رسیدن آن، نتایج از طریق رسانه‌ها اعلام عمومی می‌شود.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان با اشاره به سن این دو توله خرس  تصریح کرد: این دو توله خرس سه تا چهار ماه سن داشتند که لاشه آن امروز پیدا شده است.
ظاهری با اشاره به اینکه منطقه چاشم و خطیر کوه تنها زیست‌گاه خرس قهوه‌ای نیست افزود: خرس قهوه‌ای در نقاط مختلفی از زیستگاه‌های استان سمنان زندگی می‌کند.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان با اشاره به‌تصادف و مصدومیت یک قلاده کفتار در این استان در روزهای اخیر گفت: مداوا بر روی پای مصدوم این گربه سان در حال انجام است.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: کشف ، لاشه ، توله خرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.