شاهرود;

ایران کشوری قدرتمند در چشم دنیا

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریازدهمین یادواره 212 شهید کارمند شاهرود گفت: آمریکا و سایر کشو‌رها به قدرت ایران اسلامی معترف هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، سردار سالار آبنوش با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در همه بخش‌ها گفت: دشمنان ایران و به‌ ویژه آمریکا گمان می‌‌کردند کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی وبعد از آن جنگ تحمیلی و تحریم‌ها توان مقاومت نخواهد داشت و از بین می‌رود، در صورتی که امروز ایران اسلامی قدرتمندتر از گذشته ایستاده است.
وی با اشاره به برخی پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه علوم مختلف وبه‌ویژه علم نانو افزود: همه دشمنان ایران به قدرت و توانمندی ایران معترف هستند.
سردار آبنوش خاطرنشان کرد: امروز ایران به داشتن جوانان دانشمند در زمینه علوم مختلف روز به روز پله‌های ترقی و علمی را طی می‌کند و این مهم سبب ترس دشمنان از اقتدار ایران شده است.
وی با اشاره به نامه 138 استاد دانشگاه آمریکایی به اوباما گفت: این اساتید در این نامه از پیشرفت‌های فناوری در ایران صحبت به میان آورده و گفته‌اند که ایران در علومی مانند نانوبسیار موفق بوده و پیشرفت کرده است.
جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز برخی تحلیلگران پیشرفت‌های ایران را بسیار چشمگیر دانسته و از ایران به‌عنوان ژاپن دنیای اسلام یاد می‌کنند.
سردار آبنوش خاطر نشان‌کرد: دنیای استکبار و به‌ ویژه آمریکا انتظار داشتند ایران بعد از این همه تحریم توان مقاومت نداشته باشد اما‌ امروز شاهد هستند که جوانان این مرز و بوم با به کارگیری علم روز جهان ماهواره به فضا پرتاب می‌کنند.
جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمنی‌های دیرینه آمریکا به کشورمان اشاره کرد و گفت: آمریکا با مکتب اسلام مشکل دارد.
سردار آبنوش با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران گفت: آمریکا به قدرت ایران معترف است و لذا به این دلیل است که از طریق تحریم‌ها و فشارها می‌خواهند ایران را از پا دربیاورند.
وی با بیان اینکه امروز ارتش سایبری در دنیا قدرت مهمی محسوب می‌شود افزود: ارتش سایبری ایران زبانزد دنیا است وچهارمین ارتش قدرتمند سایبری دنیا را دارد.
انتهای پیام / ه
برچسب ها: ایران ، کشور ، قدرتمند ، در دنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار