سمنان;

راه اندازی آزمایشگاه آبپا در سمنان

این آزمایشگاه در راستای اهداف پدافند غیرعامل در استان سمنان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به برخی اهداف راه‌اندازی این آزمایشگاه گفت: آزمایشگاه آبپا با هدف ایجاد بستر مناسب برای  آمادگی، پشتیبانی وهمچنین امدادرسانی سایبری در استان سمنان راه‌اندازی شده است.
سیدمسعود میررضایی با اشاره به ضرورت آمادگی در مقابل حملات سایبری دشمن گفت: با توجه به اینکه تهدیدات سایبری گستردگی و تأثیرگذاری زیادی دارند، ضرورت دارد در مقابل این تهدیدات آمادگی لازم را داشت.
میررضایی پدافند غیرعامل را نوعی دفاع غیرنظامی عنوان کرد و گفت: با اجرای پدافند غیرعامل آسیب‌پذیری در هنگام بحران کاهش می‌یابد.
وی با ابراز به اینکه پدافند غیرعامل بسترساز ارتقاء امنیت کشور است افزود: آزمایشگاه آبپا نیز در راستای اهداف پدافند غیرعامل در استان راه اندازی شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به رصد روزانه حملات سایبری دشمن در استان سمنان افزود: با راه‌اندازی این آزمایشگاه حملات سایبری دشمن به صورت روزانه رصد می‌شود.
میررضایی با بیان اینکه در این آزمایشگاه اقدامات پیشگیری و مقابله‌ای در زمان مناسب و معین انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این آزمایشگاه اقدامات مناسبی در راستای اهداف پدافند غیرعامل در استان سمنان صورت گرفته است.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.