سمنان؛

نوسازی تاکسی های فرسوده سمنان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سمنان از معرفی تاکسی‌داران سمنانی به بانک‌های عامل برای دریافت وام خرید تاکسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سمنان از اسقاط تاکسی‌های قدیمی و فرسوده این شهر و معرفی تاکسی‌داران سمنانی به بانک‌های عامل برای دریافت وام خرید تاکسی خبر داد.

رجبعلی برزگر با اعلام این خبر، با بیان این که در شهر سمنان 55 نفر در حال فک پلاک و اسقاط تاکسی و در انتظار دریافت خودرو هستند،گفت: در ابتدا بانک‌های عامل درخصوص برخی از شرایط از جمله ضامن،سخت‌گیری می‌کردند که در ادامه با رایزنی‌های صورت گرفته به جز بانک تجارت که همکاری حداقلی دارد، مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سمنان در تبین دلایل عدم استقبال مطلوب از اجرای این طرح کشوری تصریح کرد: در جریان این طرح متقاضیان باید شخصاً مبلغ 50میلیون ریال به حساب شرکت عامل واریز می‌کردند و از سوی دیگر اقساط ماهیانه خودرو ،5 میلیون و 700هزار ریال تعیین شده بود که این ارقام با وضعیت درآمدی رانندگان تناسبی ندارد.

برزگر از کاهش 25 درصدی آمار شکایات مکتوب و نیز کاهش 20 درصدی آمار شکایات تلفنی به این سازمان در چهارماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

وی توزیع و الصاق نرخ‌های جدید و اعمال قانون در مورد مسافربرهای شخصی غیرمجاز را از جمله تمهیدات اندیشیده شده برای افزایش رضایتمندی مسافران تاکسی عموان و اظهار کرد: گشت‌های مشترکی با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی و نیز اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت به منظور پایش وضعیت حمل و نقل مسافر به انجام می‌رسد که براساس این گشت‌ها رانندگان متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

 برزگر در خصوص آمار استرداد اشیاء به جامانده در تاکسی‌ها در چهارماهه نخست سال جاری گفت: تعداد اشیاء به جامانده در تاکسی‌ها از 76 مورد در چهارماهه نخست سال گذشته به 78 مورد در مدت مشابه سال‌جاری و تعداد اشیاء تحویل داده شده به شهروندان از 38 مورد به 50 مورد افزایش یافته است.
انتهای پیام/ر
 


برچسب ها: نوسازی ، تاکسی ، فرسوده ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.