سمنان؛

تاکسی های سمنان مجهز به کارت خوان می شوند

این دستگاه ها قابلیت محاسبه مسافت، محاسبه هزینه مسیر و اتصال به تمام شبکه های بانکی شتاب را برای پرداخت هزینه کرایه دارد.

تاکسی های سمنان مجهز به کارت خوان می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سمنان گفت: این دستگاه کارت خوان قابلیت محاسبه مسافت، محاسبه هزینه مسیر و اتصال به تمام شبکه های بانکی شتاب را برای پرداخت هزینه کرایه دارد.

رجبعلی برزگر خاطرنشان کرد: یک شرکت خصوصی با همکاری بانک صادرات متولی نصب و راه اندازی این سامانه برای پرداخت الکترونیکی کرایه در تاکسی های سمنان شده است.

وی یادآور شد: در مرحله ا‌ول طرح تا کنون بیش از چهار تاکسی خط سعدی- گلستان سمنان به دستگاه کارت خوان بانکی مجهز شده اند.

برزگر ، با تاکید بر اهمیت مدیریت پول خُرد و رفع معضلات ناشی از این موضوع برای تاکسی های شهر سمنان گفت: مشکل پول خُرد یکی از معضلات شهروندان برای کرایه تاکسی‌ها بود که با نصب دستگاه‌های کارتخوان، این مشکل رفع خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سمنان به مرحله دوم اجرایی شدن طرح کارت هوشمند شهری با همکاری سازمان اتوبسرانی اشاره کرد و تصریح کرد: صادر کردن کارت های اعتباری شهروندی به صورت مشترک برای پرداخت کرایه اتوبوس های واحد شهری و تاکسی ها در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: مجتمع تعمیرگاهی تاکسیرانی سمنان با مساحت 700 متر مربع در قالب طرح های شهرداری سمنان در دهه فجر 95 با حضور محمدرضا خباز استاندار سمنان افتتاح شد و برای ساخت و تجهیز این مجتمع تعمیرگاهی که در شهرک غرب قرار دارد یک میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.