سمنان؛

پلمب 16 واحد صنفی متخلف در ماه مبارک رمضان

طرح نظارت بر واحدهای فروش اغذیه و رستوران ها در ماه مبارک رمضان در استان سمنان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان از ادامه اجرای طرح نظارت بر واحدهای اغذیه و رستوران ها تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:تاکنون 16 واحد مختلف پلمب شده است .
داوود عابدینی افزود:طرح نظارت بر واحدهای فروش اغذیه و رستوران ها در ماه مبارک رمضان توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی در سراسر استان اجراشد.
وی از پلمب 16 واحد صنفی متخلف از ابتدای اجرای این طرح تا روز سیزدهم ماه خبر داد و گفت:32 واحد صنفی نیز در همین خصوص اخطاریه دریافت کرده اند.
عابدینی  تصریح کرد:این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و واحدهای اداره نظارت بر اماکن عمومی با توزیع غذا در ساعات روز برخورد قانونی خواهند داشت.
سرهنگ عابدینی  هدف از اجرای طرح کنترل واحدهای صنفی توزیع غذا را حفظ حرمت ماه رمضان  و شهروندان روزه داردانست و افزود: تعداد معدودی واحد در مکان های مناسب برای پاسخگویی به نیازمسافران در نظر گرفته شده است.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان سمنان ضمن قدردانی از صاحبان واحدهای فروش و رستوران ها که همکاری مطلوبی در اجرای این طرح داشتند ،گفت:واحدهای صنفی متخلف پس از تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی می شوند.
انتهای پیام/ د
برچسب ها: واحد صنفی ، متخلف ، پلمپ ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار