امیری: تمرکز بر رکورد شکنی مانع موفقیت تیراندازان شد

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: تمرکز بیش از حد تیراندازان بر رکورد شکنی مانع موفقیت آنها در مسابقات جهانی آلمان شد.

امیری: تمرکز بر رکورد شکنی مانع موفقیت تیم شدحسین امیری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد ملی پوشان در مسابقات جهانی آلمان بیان کرد: این رقابت ها برای تیراندازان ما جنبه یک دیدار تدارکاتی داشت و این موضوع باعث شد که بیشتر ملی پوشان بر روی رکورد شکنی تمرکز کنند و در بسیاری موارد نتیجه مطلوب را کسب نکنند و این تفکر مانع از موفقیت آنها در کسب مدال طلای برخی مواد تیراندازی شد.

وی افزود: البته 8 ماه پیش در مسابقات جهانی استرالیا به علت طوفانی شدن هوا در ماده 50 متر خفیف عملکرد ضعیفی داشتیم و این موضوع کمک زیادی کرد تا برای سایر تیم ها ناشناخته بمانیم و در رقابت های آلمان قوی‌تر ظاهر  شویم و نتیجه بهتری رقم بزنیم.

امیری ادامه داد: با توجه به شناختی که از نقاط ضعف و قوت ملی پوشان به‌دست آوردیم برنامه تغذیه ای و تمرینات تکنیکی و بدنسازی ویژه ای برای اردوهای آمادگی تنظیم کردیم و در اردویی که از 5 خردادماه در تهران آغاز می شود طبق برنامه جدید برای پارالمپیک ریو پیش خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: تیراندازی مانند سایر رشته ها نیست که بتوان به طور قطعی کشور یا تیم را قوی دانست و ما مبنا را بر قدرتمند بودن تمام تیم های حاضر در ریو می گذاریم و بر این اساس تمرین می کنیم. البته معتقدم تیم ملی ایران دارای تیراندازان بسیار حرفه ای است که با تمرکز و تمرین می توانند تمام مدالهای ریو را بدست اورند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار