کرمی:مشکلات تجهیزات تیم ملی تیراندازی برطرف شد

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: کمبود فشنگ های مصرفی و دیگر تجهیزات تیم ملی در تورنمنت آلمان برطرف شد.

کرمی:مشکلات تجهیزات تیم ملی تیراندازی برطرف شدرقیه الله کرمی در گفتگو با خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:در تورنمنت آلمان موفق شدیم مشکلات تجهیزاتی تیم ملی را برطرف کنیم و از نظر فشنگ نیز برای برپایی اردوها و حضور در پارالمپیک ریو با کمبود مواجه نیستیم.

وی افزود: بر اساس نتایج بدست آمده در آلمان ، برنامه اردوهای تیم ملی را تنظیم کردیم تا نقاط ضعف  ملی پوشان را در دو بخش تفنگ و تپانچه برطرف کنیم تا بتوانیم مدال مسابقات ریو را کسب کنیم.

الله کرمی ادامه داد: در حال حاضر اردوی چهارم تیم ملی تا 9 تیرماه در محل فدراسیون جانبازان و معلولین و ورزشگاه آزادی در حال پیگیری است.ساره جوانمردی، عالیه محمودی و سمرا ارم همراه با مهدی زمانی در ماده تپانچه معصومه خدابخشی نیز در ماده تفنگ در حال تمرین هستند.

وی در خصوص پاداش ملی پوشان پس از پابان ریو گفت: وزارت ورزش اعلام کرده است که پاداش ملی پوشان پارالمپیکی مانند المپیکی ها است و تفاوتی از این لحاظ ندارد و در پایان رقابت های ریو اهدا می شود.

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: دو اردوی دیگر برای تیم ملی در تهران پیش بینی شده است تا تمرینات نهایی ملی پوشان برگزار شود تا با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار