سلطان نژاد: تورنمنت ها ی جهانی فرصتی برای حضور در تیم ملی است

مدیر تیم های ملی بدنسازی گفت: تورنمنت های جهانی فرصتی برای ورزشکاران محسوب می شود تا خود را به تیم ملی برسانند.

سلطان نژاد: تورنمنت ها ی جهانی فرصتی برای حضور در تیم ملی استرضا سلطان نژاد در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: انتخابی تیم ملی برای حضوردر مسابقات جهانی بدنسازی آبان ماه برگزار می شود.
مدال آوران سال گذشته و امسال با هم به رقابت می پردازند تا به منظور اعزام به رقابت ها و انتخابی تیم برترین ها برای اعزام به مسابقات انتخاب شوند.
وی افزود : برای کسانی که انتخاب می شوند چندین تورنمنت برگزارمی کنیم. مستر المپیاد روسیه یکی از این تورنمنت ها محسوب می شود و دیگری مسابقات آرنولد کلاسیک اسپانیا است که فرصتی برای ورود ورزشکاران دیگر به حساب می آید. تعداد شرکت کنندگان در رقابت ها را شرایط مناسبشان تعیین می کند.
سلطان نژاد در ادامه توضیح داد: مسابقات بازی های آسیایی مهرماه برگزارمی شود .از تیم بادی کلاسیک نیز اعزام خواهیم داشت که نتایجش در تیم ملی تاثیر گذار است.
وی در خصوص جام الماس خاطر نشان کرد: رقابت های جام الماس مهرماه در تهران برگزار خواهد شد. سال گذشته این مسابقات را در کیش برگزارکردیم وتورنومنتی محسوب می شود که هر کشور آسیایی می تواند در آن شرکت کند.در پایان رقابت ها کارت حرفه ای به ورزشکاران تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار