ارم: بانوان تپانچه در دنیا بهترین هستند

ملی پوش تیم تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: بانوان تیم در بخش تپانچه بهترین هستند و از مدعیان قهرمانی پارالمپیک محسوب می شوند.

سمیرا ارم در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد : بانوان ملی پوش بخش تپانچه با کسب قهرمانی های مختلف در مسابقات جهانی ثابت کردند در دنیا بهترین هستند و می توانند از مدعیان قهرمانی ریو باشند.
 
وی افزود : تیم ملی تیراندازی با 5 ملی پوش اردوهای آمادگی را جهت حضور در مسابقات جهانی آلمان و پارالمپیک ریو در سال جدید آغاز کرده است و با بیشتر شدن روزهای تمرین ، آمادگی ملی پوشات افزایش یافته است.
 
ارم در خصوص مسابقات آلمان گفت : با توجه به اینکه مسابقات جهانی سال قبل در این کشور برگزار شده است ، تیم های زیادی در این رقابت شرکت می کنند و از سطح بالایی برخوردار است. تیراندازان تیم ملی دارای سهمیه ریو هستند و این رقابت حکم دیدار تدارکاتی را داشته و برای محک زدن آمادگی تیم و شناسایی نقاط ضعف و قوت حریفان در این مسابقه حاضر می شویم.
 
وی ادامه داد : البته یک دیدار جهانی دیگر قبل از پارالمپیک ریو به میزبانی آمریکا برگزار می شود که در صورت موافقت فدراسیون در این رقابتها نیز شرکت می کنیم.
 
ملی پوش تیم تیراندازی جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد : از فدراسیون ، رئیس انجمن و سرمربی تیم تشکر می کنم که تمام حمایتشان را برای برپایی اردوهای آمادگی و حضور در رقابتهای برون مرزی انجام دادند و امیدوارم بتوانیم بر سکوهای قهرمانی قرار بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار