آبادان؛

تسریع در پرداخت غرامت خسارات وارد شده به کشاورزان شادگان

تسریع در پرداخت غرامت به کشاورزان آسیب دیده شادگان لازم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ معاون فرماندار شادگان گفت: سه مرکز خرید آبشار، حسینی و دارخوین از تاریخ ۲۰ فروردین امسال، خرید محصولات کشاورزی گندم، جو و کلزا را آغاز کردند.
 نعمت‌الله آلبوغبیش افزود: در سال زراعی گذشته کشاورزان شهرستان با خشکسالی مواجه بودند و در سال زراعی جاری هم از بابت خشکسالی و هم از بارندگی‌های سیل‌آسا و جاری شدن سیلاب متضرر شده‌اند.
 وی گفت: در مدت مشابه سال زراعی گذشته تا این تاریخ حدود ۱۲ هزار تن گندم خریداری شده بود اما در سال زراعی جاری تاکنون ۷ هزار تن خریداری شده که دلیل آن بارندگی و جاری شدن سیلاب است.
 معاون فرماندار شادگان افزود: با توجه به میزان کشت پیش‌بینی می‌شود با وجود خسارات وارده، خرید گندم نزدیک به حد مطلوب خواهد بود.
 آلبوغبیش بر ضرورت تسریع جهت بررسی خسارات وارده توسط کار‌شناسان بیمه تأکید کرد و گفت: شرکت‌های بیمه‌گر نیز در پرداخت غرامت خسارات وارد شده به محصولات کشاورزی باید سرعت عمل بیشتری داشته باشند.
 وی از بابت عدم بیمه کردن بعضی از مزارع ابراز تأسف و افزود: عده‌ای از کشاورزان به‌دلایل مختلف نتوانستند محصولات زراعی خود را بیمه کنند و در سیلاب و بارندگی سال‌جاری متضرر شده‌اند که نیاز است به روش‌های ممکن به این کشاورزان خسارت دیده مساعدت شود.
 انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، کشاورزی ، شادگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.