ابلاغ اعتبار چهار هزار میلیاردی برای آبادان و خرمشهر

چهار هزار میلیارد تومان برای عمران شهری آبادان و خرمشهر ابلاغ شد.

فرماندار ویژه آبادان در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: چهار هزار میلیارد تومان برای عمران شهری از مصوبات سفر رئیس جمهور برای طرح توسعه آبادان و خرمشهر ابلاغ شده است.

به گفته او سوم خرداد و سالروز شکست حصر آبادان امسال باشکوه تر از هرسال برگزار خواهد شد.

فرماندار آبادان بر لزوم هم افزایی و تلاش دستگاه ها برای تحقق بخشیدن به شعار سال رهبر معظم انقلاب در خصوص جهش تولید و سرمایه ها نیز تاکید کرد.

مکی یازع دبیر ستاد اربعین آبادان هم با اشاره به اینکه ۱۱ استان کشور در ایام اربعین از مرز شلمچه راهی عتبات عالیات می‌شوند خواستار همکاری ادارات مختلف برای تامین زیرساخت های لازم برای زائران در فصل تابستان خبر داد 

سردار حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان نیز گفت: پاسخ کوبده ایران اسلامی به رژیم صهیونیستی نشان از عزت و قدرت مردم ایران است.

او تاکید کرد پاسخ ما در محاسبات نظامی بی نظیر بود، سری‌ترین و مخفی‌ترین پایگاه‌های دشمن را مورد هدف قرار دادیم و نشان دادیم که هیمنه‌ی رژیم صهیونیستی را چگونه می توانیم در هم بشکنیم.

سردار حاجتی افزود: در نظر داشته باشید که خدمت به مردم می‌تواند توشه آخرت مدیران و مسئولان باشد، تنور دفاع مقدس هیچگاه نباید سرد شود، هرکس با هر هنر و توانی که دارد باید دوران دفاع مقدس را برای نسل جدید روایت کند.

در نشست شورای اداری امروز سرهنگ صادق هجریان به مدت دو سال به عنوان مدیر باغ موزه فرهنگی دفاع مقدس آبادان معرفی و سرهنگ صریحی مدیر پیشین به عنوان مشاور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان معرفی شد.

حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه اروندکنار از سوی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به عنوان امام جمعه هویزه تعیین شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.