قزوین ؛

کتاب «شیخ نصرت» در قزوین منتشر می‌شود

معاون هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: تا پایان سال جاری کتاب «شیخ نصرت» در قزوین منتشر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛روح‌الله شریفی اظهار کرد: رونمایی از این کتاب با بیش از 200 صفحه، تا پایان سال جاری در ایام دهه‌ فجر و یا روز بزرگداشت شهدا صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری و نگارش کتاب «شیخ نصرت» در 4 سال به اتمام رسیده است، ادامه داد: این کتاب، سیره شهید حجت‌الاسلام نصرت‌الله انصاری، مبارز روحانی انقلاب اسلامی، از بدو تولد تا شهادت را بازگو می‌کند که تا پایان امسال منتشر می‌شود.

معاون هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با بیان اینکه کتاب «شیخ نصرت»، حاصل مصاحبه 35 نفر از اعضای خانواده، دوستان و آشنایان شهید انصاری است، بیان کرد: نگارش این کتاب در خرداد ماه سال جاری به اتمام رسیده و اکنون در مرحله صفحه‌آرایی است که بعد از پایان آن، منتشر می‌شود و در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

شریفی عنوان کرد: کتاب فوق، سیره شهید حجت‌الاسلام نصرت‌الله انصاری را در 6 فصل با عنوان‌های دوران کودکی، تحصیل در قم، زلزله بویین‌زهرا، قم، صندوق تعاون اسلامی و ماجرای دستگیری و شهادت این شهید بزرگوار بازگو می‌کند.

این نویسنده دفاع مقدس اضافه کرد: 3 بخش دیگر این کتاب نیز شامل عکس، اسناد انقلاب اسلامی، فهرست و اعلام است.

معاون هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: تاکنون دو کتاب با نام‌های «حالا که لبخند می‌زنی»، زندگی‌نامه داستانی شهید محمدحسین اکبری‌رضایی و کتاب جانباز «حاج حمزه»، خاطرات شفاهی حاج حمزه قربانی از فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس استان قزوین تألیف کرده‌ام.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.