یاسوج ؛

اجرای برنامه‌های باشکوه دهه‌ فجر زیر نظر کمیته‌های فرهنگی گچساران

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران از اجرای برنامه‌های باشکوه دهه‌ فجر زیر نظر کمیته‌های 17‌گانه در گچساران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛یدالله مرادی در نشست شورای اداری شهرستان گچساران اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی بزرگترین رویداد تاریخ معاصر با رهبری امام راحل و همراهی مردم ولایت‌مدار و آگاه ایران در برابر حکومتی فاسق و فاسد بود.

وی افزود: برگزاری و یادمان دهه فجر انقلاب اسلامی لازم و ضروری بوده زیرا این انقلاب و اهداف آن باید هر ساله تکرار و به نسل‌های جدیدتر انتقال داده شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: در همین راستا امسال نیز مانند سال‌های گذشته کمیته‌های اجرایی دهه فجر در گچساران تشکیل می‌شود.

مرادی در ادامه گفت: مقرر شده که کمیته‌های 17 گانه ستاد دهه فجر شهرستان متناسب با زیر مجموعه‌های خود برنامه‌ریزی لازم را در خصوص برنامه‌های قابل اجرا در سطح شهرستان و روستاها داشته باشند و صورتجلسه مزبور را به ستاد دهه فجر شهرستان ارسال کنند.

وی به شرح وظیفه کمیته‌های 17 گانه ستاد دهه فجر در این شهرستان پرداخت و گفت: کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی وظایف خود را انجام می‌دهد.

این مسئول به برخی دیگر از کمیته‌ها و شرح وظایف آن‌ها اشاره کرد و افزود: کمیته زنان و خانواده، کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی، کمیته ایثارگران با مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته بسیج با مسئولیت سپاه انجام وظیفه می‌کنند.

مرادی بیان کرد: کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان با مسئولیت آموزش و پرورش، کمیته فرهنگی و هنری با مسئولیت ارشاد اسلامی و کمیته دانشجویی با مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران اقدام به فعالیت در این راستا خواهند کرد.

کمیته اصناف و بازاریان با مسئولیت اتاق اصناف، کمیته کارگری با مسئولیت ادره کار و تعاون، کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی، کمیته فضاسازی و تزئینات با مسئولیت شهرداری و کمیته ورزش و جوانان از دیگر کمیته‌های فعال دهه فجر امسال گچساران هستند که مرادی به آن‌ها اشاره کرد.

وی گفت: کمیته روستایی و عشایری و کمیته مراسم‌ها با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته کودکان و نوجوانان و کمیته طرح و برنامه از سایر کمیته‌های 17‌گانه دهه‌ فجر گچساران هستند.

مرادی خاطرنشان کرد: با وجود گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ثابت کردند که در همه عرصه‌ها پشت سر مقام معظم رهبری و با تبعیت از ایشان پشتیبان این نظام بوده و در مسائل اجتماعی و سیاسی خود حضور فعال داشته و موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم آورده‌اند.

انتهای پیام /پ
برچسب ها: دهه فجر ، کمیته ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.