یاسوج ؛

تشریح برنامه‌های متنوع فرهنگی کانون پرورشی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد در نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر، برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه این ایام را تشریح کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از یاسوج؛عیسی گرجی‌زاده  در نشست اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر، گفت: هدف از این نشست برنامه‌ریزی و ارائه راهکار و برنامه‌های مناسب برای شناساندن اهداف و آرمان‌های انقلاب و انتقال این ارزش‌ها به نسل جدید به خصوص کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر استفاده و به‌کارگیری ظرفیت دیگر دستگاه‌های مرتبط، افزود: باید همه اعضا مشارکت کرده و با برگزاری برنامه‌های مطلوب ارزش‌های انقلاب را به خوبی برای نسل کودک و نوجوان تبیین کنند.

وی با بیان اینکه 11 مرکز فرهنگی ثابت، پنج مرکز روستایی و دو مرکز پستی ویژه کودکان و نوجوانان در سراسر استان وجود دارد، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نظر دارد با همکاری دیگر دستگاه‌های عضو کمیته کودک و نوجوان در همه این مراکز برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی متنوعی ویژه دهه فجر اجرا کند.

رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آذین‌بندی مراکز با استفاده از ماکت‌ها و نمادها، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام و شهدای انقلاب، نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس توسط مربیان مراکز، معرفی کتاب به صورت طرح‌های نمایشگاهی و معرفی شخصیت حماسه‌سازان انقلاب به صورت طرح‌های دیواری از برنامه‌های ویژه این ایام است.

این مسئول، تکمیل جورچین شعارهای انقلابی، برگزاری مسابقه ادبی در قالب شعر، داستان و متن ادبی، اجرای نمایش‌های عروسکی و کارت‌سازی با موضوع انقلاب را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر عنوان کرد.

گرجی‌زاده با بیان اینکه این برنامه‌ها دسته‌بندی شده و در تمام مراکز 18 گانه استان برگزار می‌شوند، یادآور شد: برپایی ایستگاه نقاشی با شعار «پدر، مادر و بزرگترها بیاید تا انقلاب اسلامی جاودان بماند»، اجرای جشن ویژه انقلاب در یکی از مراکز روستایی و حضور کودکان و نوجوانان با لباس‌هایی به رنگ پرچم جمهوری اسلامی در راهپیمایی بزرگ روز 22 بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه پرشکوه است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.