حضور پررنگ تالوکاران برتر دنیا در جام پارس

عربی گفت: حضور تالوکاران برتر جهان در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس در بالابردن سطح کیفی این رقابت ها بسیار موثر است.

فرشاد عربی دارنده سه مدال نقره جهان در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: تاکنون در چهار دوره گذشته رقابت های بین الملی جام پارس شرکت کرده ام و همیشه شاهد بودم که تیم های حاضر در بخش ساندا ( مبارزه) بسیار قوی و از بهترین ها بودند و این امر باعث می شد تا سطح کیفی مسابقات ساندا بالاتر باشد،اما در این دوره ( پنجمين دوره مسابقات بین‌المللی جام پارس) با توجه به حضور تیم های پر قدرت در بخش تالو ( نمایشی) ، پیش بینی می شود که در این بخش نیز شاهد رقابت های زیبایی با سطح کیفی بالا باشیم.

وی افزود: رقابت با تالوکاران کشورهایی همچون هنگ کنگ، ويتنام، اندونزی و فيليپين باعث می شود تا در دو ماه باقیمانده تامسابقات جهانی اندونزی ضمن شناخت نقاط قوت و ضعف خود آمادگی بهتری برای اندونزی کسب کنیم.

دارنده مدال طلای المپیک هنرهای رزمی چین گفت:
باتوجه به اینکه تا 20 مهر باید به مسئولان برگزارکننده مسابقات جهانی اندونزی اعلام کنیم که نفرات اعزامی چه فرم هایی را و چه حرکاتی در هرفرم اجرا خواهند کرد، رقابت های جام پارس بهترین فرصت برای سرمربی چینی تیم ملی تالوی کشورمان خواهد بود تا تصمیم گیری نهایی خود را برای فرم های اجرایی تالوکاران بکند.

دارنده مدال طلای مسابقات ورد گیمز کلمبیا در خصوص کافی بودن تدارکات برای آمادگی به منظور حضور بهتر در مسابقات جهانی اندونزی تاکید کرد: 
با توجه به احتمال آسیب دیدگی در رشته های رزمی ما قبل از یک رویداد مهم همچون مسابقات جهانی اندونزی فقط یک بار می توانیم به اوج آمادگی خود برسیم و نمی توانیم با شرکت در چند رقابت تدارکاتی خطر آسیب دیدگی و یا افت بدن را به جان بخریم،به اعتقاد من صلاحدید کادر فنی در خصوص حضور در جام پارس به عنوان دیدار تدارکاتی بسیار خوب و کافی است و نیازی به حضور در رقابت های تدارکاتی دیگری نیست.

گفتنی است: افتتاحیه جام پارس جمعه 27 شهریور برگزار می شود و رقابت های بین الملی این رویداد طی روز های شنبه و یکشنبه 28 و 29 شهریور در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام
برچسب ها: تالو ، جام ، پارس ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار