صادقی: حاصل برنامه‌ریزی فدراسیون را در مسابقات جهانی رو خواهیم کرد

مربی تیم ملی تالوی بانوان گفت: امیدواریم نتایج تلاش‌ها و سرمایه گذاری مسئولان فدراسیون در بخش تالوی بانوان را در مسابقات جهانی اندونزی با کسب مدال بگیریم.

الهام صادقی مربی تیم ملی بانوان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: اردوی تیم ملی تالوی بانوان به منظور حضور در مسابقات جهانی اندونزی از ابتدای تیر ماه در محل آکادمی ووشو آغاز شده است.
 
وی افزود: زهرا کیانی، حمیده برخود، هانیه رجبی و فاطمه حیدری 4 تالوکار حاضر در اردوی تیم ملی بانوان هستند که علاوه بر این که بسیار با تجربه و میدان دیده هستند، از رده‌های سنی جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه یافته‌اند، که این نتیجه تلاش و سرمایه گذاری دکتر علی نژاد ریاست فدراسیون ووشو در بخش تالو به ویژه بانوان است.
 
صادقی گفت: با توجه به این که مسابقات جهانی اندونزی 20 آبان برگزار می‌شود فرصت کافی برای تمرینات و کسب آمادگی هر چه بیشتر داریم و در حال حاضر که سومین مرحله از اردو را پشت سر می‌گذاریم. خوشبختانه تا به این مرحله از اردو بدون آسیب دیدگی جدی طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش رفته‌ایم و تغییرات تکنیکی و آمادگی تالوکاران بر اساس توقعات کادر فنی بوده است.
 
گفتنی  است: مسابقات قهرمانی جهان 20 آبان ماه به میزبانی اندونزی در جاکارتا برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار