مربیان چینی اعتقادی به تعطیلی اردو ندارند

سرمربیان چینی تیم های ملی ووشو، اردوهای آمادگی را که به منظور حضور در مسابقات جهانی اندونزی برگزار شده است را بدون تعطیلی ادامه می دهند.

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  تیم های ملی ووشوی مردان و زنان در دو بخش ساندا ( مبارزه) و تالو ( نمایشی) برای حضور در مسابقات جهانی اندونزی مدتی است که در اردوی آمادگی به سر می برند.

در این میان تیم ملی ساندای بخش آقایان و تالو در بخش بانوان که از ابتدای مرداد ماه با هدایت سرمربی و مربیان ایرانی تمرینات خود را آغاز کرده اند، هر دو هفته که از برگزاری اردو می گذرد، سه روز به تعطیلی می روند.

این در حالی است که اردوی تیم ملی تالوی بخش آقایان که زیر نظر ( هو جين چائو) سرمربی چینی از ابتدای تیر ماه کار خود را آغاز کرده است، بدون هیچ تعطیلی تا به امروز ادامه داشته است و با توجه به اعتقاد این مربی چینی به تمرینات سخت و فشرده تا زمان اعزام به مسابقات جهانی نیز ادامه خواهد داشت.

یادآور می شود: سانداکاران بخش بانوان نیز که از ابتدای مرداد ماه تمرینات خود را به منظور آمادگی برای حضوری هرچه بهتر در مسابقات جهانی اندونزی زیر نظر (ژانگ یو جیه) سرمربی چینی آغاز کرده اند تا مرحله سوم اردو دو هفته یکبار به استراحت رفته اند،اما پس از برگزاری رقابت های انتخابی و مشخص شدن نفرات ثابت در اردو طبق برنامه سرمربی چینی دیگر تا زمان اعزام به تعطیلی نخواهند رفت و به تمرینات فشرده خود ادامه می دهند.

ژانگ یو جیه سرمربی تیم ملی ساندای بانوان کشورمان که از قهرمانان جهان ووشو بوده است در خصوص تمرین کردن ووشوکاران در چین می گوید: در کشور چین که مهد ووشو است و مدارس تخصصی بسیاری در زمینه ووشو وجود دارند، گاهی سالیان سال کارآموزان ووشو بدون اینکه از این مدارس بیرون بروند و خانواده هایشان را ببیند، تمرین می کنند.

هو جین چائو سرمربی تیم ملی تالوی کشورمان که از نفرات برتر کشور چین، مهد ووشو بوده است، با وجودیکه از ابتدای اردوها (اول تیر) هیچ مرخصی به تالوکاران نداده است ،در خصوص استراحت آنان معتقد است: تالوکاران به اندازه کافی استراحت دارند ، آنان ملی پوش هستند و برای یک هدف مهم تلاش و تمرین میکنند . پس نیازی به مرخصی و تعطیلی نیست.

گفتنی است: مسابقات ووشو قهرمانی جهان 20 آبان ماه به میزبانی اندونزی در جاکارتا برگزار می شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار