عربی: تجارب جدیدی در تمرینات پشت سر می گذاریم

دارنده سه مدال نقره جهانی در تالو گفت: با سرمربی جدید چینی تجارب جدیدی را در تمرینات تیم ملی کسب می کنیم.

فرشاد عربی تالوکار حاضر در اردوی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی در گفتگو با خبرنگار رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد:از ابتدای تیرماه تمرینات خود را زیر نظر سرمربی چینی جدید تیم ملی در اردوی مسابقات جهانی بدون هیچ وقفه و مرخصی آغاز کردیم که با وجود فشردگی و خستگی اما بدلیل اینکه سبک تمرینی جین چائو با سایر مربیان داخلی و خارجی که تیم ملی تالو تاکنون داشته،متفاوت است،باعث شده تا تجارب مفید و جدیدی را کسب کنیم.
دارنده مدال طلای المپیک هنرهای رزمی چین ادامه داد: البته تمرین کردن در اردوها بدون مرخصی کار بسیار سخت و دشواری است و باعث خستگی بیش از حد اردونشینان می شود و نیاز به استراحت داریم، اما به تصمیمات کادر فنی و سرمربی چینی احترام می گذاریم و امیدواریم تا نتیجه تلاش بی وقفه خود را با کسب نتایج قابل قبول در اندونزی بگیریم.
دارنده دو مدال برنز مسابقات جهانی 2013در خصوص ویژگی های سرمربی چینی تیم ملی تالو گفت: برخلاف سایر مربیان چینی که هر کدام فقط در یک فرم تسلط کافی دارن، هوجین چائو (سرمربی تیم ملی تالو کشورمان) در تمامی فرم های تالو تبحر دارد. همچنین جوان بودن وی باعث می شود توانایی اجرای فرم ها را داشته باشد و خودش نیز پا به پای ما فرم ها را اجرا می کند . این دو خصوصیت در وی باعث شده تا در کنار سبک تمرینی خاص و فشرده اش باعث شده تا تیم ملی تالوی کشورمان برای اولین بار اینچنین تمرینی را قبل از مسابقات تجربه کند.
دارنده طلای مسابقات ورد گیمز 2013کلمبیا افزود: با وجودیکه تاکنون با مربیان چینی مختلفی تمرین کرده ایم، اما تا به حال این سطح فشار تمرینی را متحمل نشدیم و همچنین از نظر تکنیکی نیز تمرینات جدیدی را با سرمربی جدید ،تجربه می کنیم . ضمن اینکه برخلاف سال های گذشته در کنار سرمربی چینی سه مربی باتجربه ایرانی حضور دارند که هر کدام فرم خاصی را به تالوکاران آموزش می دهند و ووشوکاران تخصصی تر از گذشته به اجرای فرم هایشان می پردازند. به این ترتیب تمرین اردوی مسابقات جهانی امسال نقطه عطفی در تمرینات ملی پوشان تالو محسوب می شود.
قهرمان مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی د ر خصوص شرایط آمادگی جسمانی اش پس از جراحی زانو گفت: پس از جراحی زانویم تمام تلاشم را کردم تا به موقع به اردوهای مسابقات جهانی برسم که خوشبختانه این مهم اتفاق افتاد،اما بدلیل پرش هایی که در فرم اجرایی من هست،گاهی دچار مشکل می شوم ، که سعی میکنم با فیزیتراپی با این درد مدارا کنم تا دچار مشکل جدی نشوم.
گفتنی است: مسابقات جهانی ووشو 20 آبان ماه به میزبانی اندونزی در جاکارتا برگزار می شود.

انتهاب پیام
برچسب ها: رزمی ، ووشو ، عربی ، ایران ، تالو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار