شیرآقایی: سانداکاران رقابت های جام پارس معرفی می شوند

مربی تیم ملی ساندا گفت: با توجه به پیش رو داشتن رقابت های جام پارس تکلیف نفرات برتر اوزان باقیمانده در سومین مرحله اردو مشخص می شود.

 کیوان شیرآقایی مربی تیم ملی ساندا در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: یکی از تدارکاتی که برای آمادگی هرچه بیشتر ووشوکاران به منظور حضور در مسابقات جهانی اندونزی در نظر گرفته ایم، شرکت تیم ملی ساندا در رقابت های جام پارس هست که با توجه به اینکه این دیدارها در اواخر همین ماه برگزار می شود،سعی کردیم با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی نفرات برتر هر وزن را تا قبل از این پیکارها مشخص کنیم.

وی افزود: تاکنون طی دو مرحله اردو،رقابت های انتخابی را برای اوزان حاضر در اردو برگزار کرده ایم و تکلیف 8 وزن در حال حاضر مشخص است و فقط نفرات برتر اوزان منفی 60 کیلوگرم (فرود ظفری،افشین سلیمی) و 80 کیلوگرم (مجید هاشم بیگی و یزدان میرزایی) هنوز مشخص نشده اند که در مرحله سوم اردو که از 6 شهریور به مدت دو هفته در آکادمی ووشو برگزار می شود ، رقابت نتاخابی این دو وزن نیز برگزار می شود تا کلیه نفرات حاضر در جام پارس مشخص شوند.

شیرآقایی خاطرنشان کرد: البته در وزن منفی 52 کیلوگرم فقط یک سانداکار، مسعود انصاری را داریم  که از ابتدای اردوها حریف هم وزن وی حاضر نشد ،اما از آنجاییکه در رقابت های جام پارس از وزن منفی 56 کیلوگرم مجاز به شرکت هستند و برای اینکه مسعود انصاری نیز بتواند از تدارکات خوبی که فدراسیون برای آمادگی بیشتر سانداکاران در مسابقات جهانی در نظر دارد، بهره ببرد ،با صلاحدید کادر فنی وی در جاغم پارس در یک وزن بالاتر یعنی در وزن منفی 56 کیلوگرم شرکت خواهد کرد و ما در این وزن دو سانداکار را به میدان می فرستیم.

وی در خصوص پیشرفت سانداکاران طی دو مرحله اردو گفت:  با وجودیکه تمرینات در دو مرحله اردو بدلیل رقابت های انتخابی بسیار سبک بود و فقط با هدف آماده سازی نسبی سانداکاران طراحی شده بود، اما ووشوکاران حاضر در اردو پیشرفت بسیار خوبی داشتند وطبق برنامه هایی که برایشان در نظر گرفتیم پیشرفت داشتند. این تغییرات مثبت در رقابت های انتخابی مرحله دوم به طور کامل مشهود بود. حتی سانداکارانی که موفق به شکست حریفان خود نشدند رقابت بهتری نسبت به مر حله اول انتخابی داشتند.به طور مثال در وزن منفی 85 کیلوگرم معین تقوی و امیر فضلی مقابل هم دو بار مبارزه کردند که هر دو بار امیرفضلی موفق شد تا معین تقوی را مغلوب کند . اما در مبارزه دوم هردو سانداکار بسیار فنی کار کردند و امیر فضلی در دیدار دوم از تکنیک های بهتری برای شکست حریفش استفاده کرد و تقوی نیز عملکرد بهتری نسبت به دیدار او.ل داشت که این نشان دهنده تمرینات خوب سانداکاران است.

گفتنی است مسابقات قهرمانی ووشو جهان  20 آبان ماه به میزبانی اندونزی در شهر جاکارتا برگزار می شود.


انتها پیام
برچسب ها: ساندا ، رقابت ، جام ، پارس ، شیرآقایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار