پایان دومین مرحله اردوی تیم ملی ساندا

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی ساندا که به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان از دو هفته پیش آغاز شده بود، فردا دوشنبه 2 شهریور پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان:دومین مرحله از اردوی تیم ملی ساندا که به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان اندونزی از 18 مرداد آغازه شده بود،فردا دوشنبه 2 شهریور پایان می یابد و سانداکاران به مدت سه روز به استراحت می روند.

لازم به ذکر است: در دومین مرحله اردوی تیم ملی ووشو آخرین مرحله از رقابت انتخابی درون اردویی تیم های ملی ساندای بانوان و آقایان نیز برگزار شد و در اکثر اوزان نفرات اصلی با غلبه بر حریفان خود مشخص شدند.

یادآور می شود : ماریه قادرنژاد در وزن 48 كيلوگرم، سهیلا منصوریان در وزن 52 كيلوگرم، الهه منصوریان در وزن 56 كيلوگرم، صدیقه دریایی در وزن 60 كيلوگرم، شهربانو منصوريان در وزن 65 كيلوگرم، مريم هاشمي در 70 كيلوگرم و سمانه خجسته در 75 كيلوگرم سانداکاران اردو نشین هستند که با غلبه بر حریفان هم وزن خود در اردوی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند. 

شایان ذکر است : در حال حاضر هفت سانداکار در هفت وزن در بخش بانوان حضور دارند که طی برگزاري اردوهاي تمريني، با صلاحدید كادر فني 3 سانداكار را به مسابقات قهرماني جهان اعزام كند. طبق قوانين جهاني، هر كشور در بخش سانداي زنان تنها 3 سهميه در مسابقات جهاني اندونزي دارد.

لازم به ذکر است : مسعود انصاری در وزن 52 كيلوگرم، علی بختیاری در وزن 56 كيلوگرم، فرود ظفری و افشین سلیمی در وزن 60 كيلوگرم، جعفر شیرزاد در وزن 65 كيلوگرم، محسن محمد سیفی در وزن 70 كيلوگرم، سجاد عباسی در وزن 75 كيلوگرم، یزدان میرزایی و مجید هاشم بیگی در وزن 80 كيلوگرم، امیر فضلی در وزن 85 كيلوگرم، حمیدرضا قلی پور در وزن 90 كيلوگرم و آرمان بازیاری در وزن بعلاوه 90 کیلوگرم سانداکاران حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی ووشوی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان اندونزی هستند.

یادآور می شود : در حال حاضر در اردوی تیم ملی ساندای کشورمان در 10 وزن سانداکار حضور دارند که طبق قوانين فدراسيون جهاني هر كشور مي تواند 5 سانداكار در بخش آقایان اعزام كند كه كادر فني و مسوولان فدراسيون پس از برگزاري تمرينات و حضور در رويداد جام پارس، نفرات اعزامي خود را معرفي مي كنند.
گفتنی است: مسابقات ووشو قهرمانی جهان 20 آبان ماه به میزبانی جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود.

انتها پیام
برچسب ها: اردو ، ساندا ، جهانی ، دوشنبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار