شیرزاد: پشت سر گذاشتن اتخابی‌ها تمرینات را سنگین‌ترکرد

دارنده مدال طلا جام جهانی ساندا گفت: پس از پشت سر گذاشتن دو مرحله رقابت‌ انتخابی فشار تمرینات سنگین‌تر شده است.

جعفر شیرزاد، سانداکار برتر وزن 65- کیلوگرم حاضر در اردوی تیم ملی ووشو اعزامی به مسابقات جهانی در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: پس از پشت سر گذاشتن دو مرحله اردوی انتخابی،موفق شدم تا حریف هم وزن خود را مغلوب کنم و جزو نفرات ثابت اردوی تیم ملی شوم و در حال حاضر سخت تمرین می‌کنم تا بتوانم در مسابقات جهانی اندونزی نتیجه مطلوبی بگیرم.
 
وی افزود: دو مرحله اردوی که برگزار شد به دلیل رقابت‌های انتخابی، با صلاحدید کادر فنی فشار تمرینات کم بود و بیشتر جنبه آماده سازی داشت، اما پس از پشت سر گذاشتن انتخابی‌ها تمرینات سخت‌تر شده است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر روزی دو وعده تمرین سنگین داریم و تمرینات بسیار خوب است و باعث شده تا سطح آمادگی‌مان نسبت به ابتدای اردوها بالاتر رود و در شرایط  خوبی هستیم.
 
شیرزاد در پایان خاطر نشان کرد: امکانات و شرایط در اردوها بسیار خوب است و همه چیز برای یک تمرین خوب و کسب آمادگی بیشتر برای مسابقات جهانی مهیا است.
 
گفتنی است: دومین مرحله از اردوی آماده سازی اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی که از 18 مرداد آغاز شده بود دوشنبه 2 شهریور به پایان می‌رسد.
 
انتهای پیام/  
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار