فضلی: غلبه بر حریف هندی سخت بود

سانداکار طلایی جهان گفت: باوجودیکه حریف هندی را در 30 ثانیه راند اول ناک اوت کردم،اما او قدرت بدنی بسیار خوبی داشت و به سختی شکستش دادم.

امیرفضلی سانداکار وزن منفی 85 کیلوگرم تیم ملی کشورمان پس از مبارزه با حریف هندی در رقابت های جام پارس به خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: با توجه به اینکه ووشوی ایران بخصوص در بخش ساندا جزو برترین های دنیا هست، اکثر حریفان با انگیزه بالا مقابل ما حاضر می شوند، حریف هندی من نیز که عصر امروز با وی بازی داشتم علاوه بر اینکه همانند اکثر ورزشکاران هندی از توان بدنی خوبی برخوردار بود، به قول معروف بسیار چغر و بد بدن بود و با توجه به تمرینات و آمادگی خوبی که داشتم، توانستم وی را مغلوب کنم.

دارنده مدال طلای جهان گفت: فردا در مرحله نیمه نهایی با حریف روسی باید مبارزه کنم، این حریف روسی دارنده دو مدال نقره جهانی است و از سانداکاران به نام و قدرتمند وزن منفی 85 کیلوگرم جهان است،پیش از این چون همیشه در وزن منفی 80 کیلوگرم بازی کردم،تجربه مبارزه با وی را ندارم.

به همین منظور دیدار مقابل وی باعث می شود تا برای مسابقات جهانی اندونزی آماده شوم.
وی افزود: با توجه به اینکه احتمال دارد در مسابقات جهانی اندونزی نیز با اين حریف روسی روبرو شوم مبارزه با وی کمک می کند تا ضمن شناخت نقاط قوت و ضعف خودم، توانایی او را نیز برای رقابت های جهانی ارزیابی کنم.

گفتنی است: مراحل نیمه نهایی و نهایی رقابت های بین الملی جام پارس صبح و عصر فردا یکشنبه 29 شهریورماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فضلی ، سانداکار ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار