برگزاری مرحله چهارم اردوی تیم ملی ساندا

چهارمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی ساندا که به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان از فردا یکشنبه آغاز شده و تا 6 مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

مجید ملکی مدیر تیم های ملی ووشو در  گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی ساندا به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان اندونزی از فردا 22 شهریور در محل آکادمی ووشو آغاز می شود و به مدت 15 روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود : طبق برنامه ریزی فدراسیون و کادر فنی تیم ملی ووشو، سانداکاران تیم ملی در چهارمین مرحله اردوی خود به همراه تالوکاران تيم ملی که البته اردوی تیم ملی تالو از ابتدای تیرماه بدون تعطیلی برگزار شده است، در تورنمت بین الملی جام پارس( 27تا 29 شهریور) بعنوان تدارکاتی برای مسابقات جهانی اندونزی شرکت خواهند کرد.

لازم به ذکر است : مسعود انصاری در وزن 52 كيلوگرم، علی بختیاری در وزن 56 كيلوگرم، فرود ظفری در وزن 60 كيلوگرم، جعفر شیرزاد در وزن 65 كيلوگرم، محسن محمد سیفی در وزن 70 كيلوگرم، سجاد عباسی در وزن 75 كيلوگرم، یزدان میرزایی در وزن 80 كيلوگرم، امیر فضلی در وزن 85 كيلوگرم، حمیدرضا قلی پور در وزن 90 كيلوگرم و آرمان بازیاری در وزن بعلاوه 90 کیلوگرم سانداکاران حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی ووشوی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان اندونزی هستند.

ملکی خاطر نشان کرد : در حال حاضر در اردوی تیم ملی ساندای کشورمان در 10 وزن سانداکار حضور دارند که طبق قوانين فدراسيون جهانی هر كشور می تواند 5 سانداكار در بخش آقایان اعزام كند كه كادر فنی و مسوولان فدراسيون پس از بررسی عملکرد سانداکاران در اردوها،تورنمت بین الملی جام پارس و هممچنین دیدار تدارکاتی مقابل چینی ها نفرات اعزامي خود را معرفی می كنند.

گفتنی است: مسابقات ووشو قهرمانی جهان 20 آبان ماه به میزبانی جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار