شیرآقایی:

جام پارس، مقدمه‌ای برای درخشش در اندونزی خواهد بود

مربی تیم ملی ساندا گفت: با توجه به حضور کشورهای برتر ووشو در مسابقات بین‌المللی جام پارس، میدان مناسبی برای محک سانداکاران خواهند بود.

کیوان شیرآقایی مربی تیم ملی تیم منتخب ایران حاضر در مسابقات بین‌المللی جام پارس در گفتگو با  خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اعلام کرد: حضور تیم‌های ووشو برتر جهان در مسابقات جام پارس و بالارفتن سطح کیفی این رقابت ها باعث شده تا میدان خوبی برای سنجش عملکرد ملی‌پوشان قبل از اعزام به مسابقات جهانی( اندونزی) باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه در مسابقات بین‌المللی جام پارس ووشوکاران 19 کشور به میدان می‌روند پیش‌بینی می‌شود که سانداکاران تیم ملی کشورمان هر کدام 3 بازی پیش‌رو خواهند داشت و این یعنی شرایط ایده‌آل یک مسابقه برای محک ملی‌پوشان و شناخت نقاط قوت و ضعف آنان برای مسابقات جهانی که آبان‌ماه در اندونزی پیش‌رو داریم.

عملکرد سانداکاران در اعزام آنان به اندونزی مؤثر است

شیرآقایی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر 10 سانداکار در 10 وزن در اردوی تیم‌ملی به منظور آمادگی برای مسابقات جهانی اندونزی داریم و در نهایت تنها 5 وزن به مسابقات جهانی اندونزی اعزام خواهیم کرد، مسابقات بین‌المللی جام پارس فرصت خوبی برای نشان‌دادن توانایی سانداکاران و شناخت نقاط قوت و ضعف آنان خواهد بود و به طور حتم نتایج این رقابتها به کادر فنی در انتخاب نفرات ثابت و اعزامی به اندونزی کمک بسیاری می‌کند.

گفتنی است: مسابقات بین‌المللی جام پارس از جمعه 27 شهریور در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌شود و به مدت 3 روز نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار